Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Manuel redigering andet sprog oversættelse resultat / cache, af admin

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Default Manuel redigering andet sprog oversættelse resultat / cache, af admin

Jeg læste før om denne her

Quote Oprindeligt indsendt af rstankiewicz View Post
    Er der en måde at opdatere cachen, hvis Google Oversæt ikke er helt korrekt? Administratorer kan redigere det oprindelige indlæg, men kan de give et bedre menneske oversættelse i stedet for indhold fra Enterprise Translator?
    Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Vi tænkte over det (disse oversættelser kan være mærket for at undgå sletning fra cache), men desværre Google ikke giver mulighed for det. Ifølge Google betingelser, du har ikke tilladelse til at ændre resultaterne af Google oversættelser. Så vi kan ikke tilføje sådanne evt.

Mine brugere klager over oversættelsen resultatet med google de fleste af dem er meget dårlige eller ikke er korrekt, må vi være manuelt kan redigere resultat / chace med bedre menneskelig oversættelse for nogle stillinger

Så som Google Translate TOS, vi ikke kan ændre og gemme den oversættelse resultat / cache som du sagde med fed ovenfor, men vi kan oversætte den post 100% manual, der har brug for bedre menneskelig oversættelse i denne stilling, så intet google oversættelse i den stilling, redigerede af menneskelig oversættelse

For eksempel har jeg et enkelt indlæg, der meget dårligt resultat i andre sprog med Google oversætte, så kan admin omsætte det enkelt hverv, manuel 100% og gemme resultatet uden brug renses det sidstnævnte

hmm jeg stadig tænker, hvordan du gør dette med den nuværende vbet version nu bruger phpmyadmin eller manuel i posten

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Vi ved, at Google ikke altid er perfekt. For nogle sprog er det bare fantastisk, for nogle ikke så stor. Men det bliver bedre og bedre.

Du gav rigtig god idé - at tillade at skrive hele oversættelse fra bunden. Og det vil være OK ifølge Google TOS. Vi accepterer dette, og jeg tror, at jeg allerede ved, hvordan vi kan gøre det fra administrationsstedet.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Du gav rigtig god idé - at tillade at skrive hele oversættelse fra bunden. Og det vil være OK ifølge Google TOS. Vi accepterer dette, og jeg tror, at jeg allerede ved, hvordan vi kan gøre det fra administrationsstedet.
    kan du fortælle os, hvordan man gør det i den nuværende version? eller nogle fingerpeg?

hvis andet medlem har mere ide du dele det også, så vi kan tænke på bedre måde for det sammen

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Lige nu vil jeg foreslå at holde fast. Det er fordi, hvis du opdaterer cache data manuelt, vil det blive fjernet alligevel efter cachen rengøring. Vi bliver nødt til at tilføje nye kolonne for database cache til at erkende, hvilke oversættelser er automatisk, som ikke er, så cache renere vil ikke fjerne dine oversættelser.

Vi vil også arbejde på at integrere med vBulletin sætninger system til at gøre det muligt at bruge det til GUI standard tekster på andre sprog. Dette kan være svært på grund af manglende kroge på passende steder. Anyway selv uden at vi vil være i stand til at håndtere manuel oversættelse. Bare Hold venligst nu, ellers vil renere fjerne dine oversættelser som automatiske oversættelser.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

ok forstod

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Vi husker om denne ene

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar