Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 10 af 16

Tråd: vBAdvanced CMPs spørgsmål

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default vBAdvanced CMPs spørgsmål

Mit forum bor i / fora / min vBAdvanced er i roden af domænet.

Jeg har tilføjet den globale udsagn som instrueret i en anden post på dit forum, og jeg bruger "custom" placering for flag og trådte $ vbenterprisetranslatorflags kun én gang i min skabelon. På min hjemmeside ser jeg (jeg bruger en "hvis"-erklæring, så kun admins se flagene) kvadraterne for flagene sat to gange under Navbar. Jeg kan ikke se flaget billeder selv om jeg satte kopier af dem i / images / vbet / flag.

Når flaget pladser er klikket, stedet oversætter Men jeg bliver sendt til / fora / men vil gerne brugeren til at blive på hjemmesiden, når de klikker på et flag. Jeg løber Nginx og her er min nuværende omskriver til dit produkt. Jeg bruger ikke SEO-mulighed i vbet indstillinger.

# Start oversættelse

beliggenhed ~ * / fora / .* \\. (jpg | JPEG | gif | css | png | js) {
    root / var / www / htdocs / guiden;
    }

location / fora / {
    root / xxx / www / htdocs / guiden;

omskrive ? / Fora / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 Sidste;
    omskrive ? / Fora / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 Sidste;

if (!-e $ request_filename) {
    omskrive ^ / fora /(.*)$ / fora / vbenterprisetranslator_seo.php sidste;
    }

fastcgi_pass 127.0.0.1:9000;
    fastcgi_index index.php;
    fastcgi_param SCRIPT_FILENAME / xxx / www / htdocs / guiden $ fastcgi_script_name;
    inkluderer fastcgi_params;

# Løse nogle FastCGI fejl, med mere tolerant buffere og timeout
    fastcgi_connect_timeout 120;
    fastcgi_send_timeout 60;
    fastcgi_read_timeout 120;
    fastcgi_buffer_size 128k;
    fastcgi_buffers 4 256K;
    fastcgi_busy_buffers_size 256K;
    fastcgi_temp_file_write_size 256K;
    fastcgi_intercept_errors på;

}

# Stop oversættelse

1. Hvorfor et dobbelt sæt flag?
    2. Hvis jeg har billederne i den rigtige sti, hvad ville stoppe dem fra at blive vist?
    3. Ved du, hvad jeg vil være nødvendigt at tilføje til mit Nginx cfg fil for at tillade en bruger at klikke på et flag på min hjemmeside og ikke bliver sendt til fora?

Tak

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Det er svært at forestille sig, hvad du beskriver. Kan du lave test-konto for os, at bruge som vi vil være i stand til at se, at du beskriver? Venligst PM adgang detaljer.

Hvis du bruger VBS dynamik - så er du nødt til at bruge også dette mod: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

Også jeg ved ikke, hvilke indlæg, du skriver om:
    Jeg har tilføjet den globale udsagn som anvist i en anden stilling
    Så vær venlig at give præcise webadresse, så vi vil vide, hvilke rammer dig brak.

At integrere oversættelse af indhold uden forum mappe du nødt til at brak denne vejledning: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html#post54

De var generel information. Nu besvare netop dine spørgsmål:
    1. Ved ikke nu. Brug for at se html-output til hints. Også - hvilke ændringer du har foretaget i skabelonerne? Og er du sikker på, at flag sted er indstillet som brugerdefinerede?
    2. Sandsynligvis mangel af stilarter. Bemærk venligst, at vBET bruger nu 1 image for alle flag og vise dem, der bruger CSS trods. Det ville være godt, hvis jeg vil være i stand til at se, hvad du skriver om, kan det hjælpe med at finde kilden til problemet. Nu er jeg nødt til at gætte.
    3. Ja. Se her: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html#post54 bare vedtage regler for Nginx

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Det er svært at forestille sig, hvad du beskriver. Kan du lave test-konto for os, at bruge som vi vil være i stand til at se, at du beskriver? Venligst PM adgang detaljer.
    Jeg er alle sat med de to eksemplarer flag spørgsmål. Dum fejl fra min side.

At integrere oversættelse af indhold uden forum mappe du nødt til at brak denne vejledning: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html#post54
    Jeg er opmærksom på denne post, men jeg kører Nginx der ikke bruger. Htaccess. Jeg inkluderede min omskrive afsnittet for din mod i mit oprindelige indlæg. Hvad skal jeg tilføje eller ændre?

De var generel information. Nu besvare netop dine spørgsmål:
    1. Ved ikke nu. Brug for at se html-output til hints. Også - hvilke ændringer du har foretaget i skabelonerne? Og er du sikker på, at flag sted er indstillet som brugerdefinerede?
    Det er en non problem nu.

2. Sandsynligvis mangel af stilarter. Bemærk venligst, at vBET bruger nu 1 image for alle flag og vise dem, der bruger CSS trods. Det ville være godt, hvis jeg vil være i stand til at se, hvad du skriver om, kan det hjælpe med at finde kilden til problemet. Nu er jeg nødt til at gætte.
    Jeg vil se på stilarket i flagene dir
    3. Ja. Se her: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html#post54 bare vedtage regler for Nginx
    Du fortalte mig i pre-sales, som du allerede har.

Tak for din tid

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ja, vi allerede har regler for din og NGinX - du kan finde det i din pakke do-no-upload/tools/redirecting-rules/nginx.txt. Stadig regler for specifikke integrationer er klar i. Htaccess form. Det er nemt at vedtage disse.

Så dem htaccess regler.:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    Vedtager til dem:
    Code:
    rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true last;
    rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true last;
    Dette:
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    til dette:
    Code:
    if (!($query_string ~* 'vbet_outside=true')){
        rewrite ^(.*)$ $1?vbet_outside=true last;
    }
    Bemærk venligst, at dem, der ikke blev testet. Det anbefales at tage backup af dine regler før ændring, så i tilfælde af problemer, du vil være i stand til at fortryde ændringerne.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Tak, vil jeg give det et skud.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Venligst give feedback. Vi vil arbejde på det indtil færdig http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html#post54

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •