Mit forum bor i / fora / min vBAdvanced er i roden af domænet.
Jeg har tilføjet den globale udsagn som instrueret i en anden post på dit forum, og jeg bruger "custom" placering for flag og trådte $ vbenterprisetranslatorflags kun én gang i min skabelon. På min hjemmeside ser jeg (jeg bruger en "hvis"-erklæring, så kun admins se flagene) kvadraterne for flagene sat to gange under Navbar. Jeg kan ikke se flaget billeder selv om jeg satte kopier af dem i / images / vbet / flag.
Når flaget pladser er klikket, stedet oversætter Men jeg bliver sendt til / fora / men vil gerne brugeren til at blive på hjemmesiden, når de klikker på et flag. Jeg løber Nginx og her er min nuværende omskriver til dit produkt. Jeg bruger ikke SEO-mulighed i vbet indstillinger.
# Start oversættelse
beliggenhed ~ * / fora / .* \\. (jpg | JPEG | gif | css | png | js) {
root / var / www / htdocs / guiden;
}
location / fora / {
root / xxx / www / htdocs / guiden;
omskrive ? / Fora / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 Sidste;
omskrive ? / Fora / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 Sidste;
if (!-e $ request_filename) {
omskrive ^ / fora /(.*)$ / fora / vbenterprisetranslator_seo.php sidste;
}
fastcgi_pass 127.0.0.1:9000;
fastcgi_index index.php;
fastcgi_param SCRIPT_FILENAME / xxx / www / htdocs / guiden $ fastcgi_script_name;
inkluderer fastcgi_params;
# Løse nogle FastCGI fejl, med mere tolerant buffere og timeout
fastcgi_connect_timeout 120;
fastcgi_send_timeout 60;
fastcgi_read_timeout 120;
fastcgi_buffer_size 128k;
fastcgi_buffers 4 256K;
fastcgi_busy_buffers_size 256K;
fastcgi_temp_file_write_size 256K;
fastcgi_intercept_errors på;
}
# Stop oversættelse
1. Hvorfor et dobbelt sæt flag?
2. Hvis jeg har billederne i den rigtige sti, hvad ville stoppe dem fra at blive vist?
3. Ved du, hvad jeg vil være nødvendigt at tilføje til mit Nginx cfg fil for at tillade en bruger at klikke på et flag på min hjemmeside og ikke bliver sendt til fora?
Tak