Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: vbet ikke godt? er rigtigt ...

Banned
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Unhappy vbet ikke godt? er rigtigt ...

Hej alle ...

første jeg er virkelig ked af at oprette denne tråd.

Jeg bruger vbet som gratis version fra sidste 6 måneder.
    når jeg opdaterer vBulletin fra vb3.x til vb4.0.6 med vbseo 3.5.2 Efter dette vbet 2.4.3 ikke fungerer korrekt.
    til støtte for jeg har lavet en tråd om din hjemmeside som navn "" ordet " af " i midten af Webadresser"", som URL ' er : http://www.vbenterprisetranslator.co...-mid-urls.html
    ovenstående tråd jeg lavede om 26-08-2010 til opløsning og i dag er 15-09-2010, men mit problem stadig ikke løst, og også vbet holdet støtte stoppede for mig efter lidt hjælp.

og også jeg bruger den nye artikel eller sidder i vbseo i nedenstående tråd:
    vBSEO 3,5 Release Candidate 1 er her! - VBulletin SEO Forums

i denne tråd, jeg brugte / fora (eller en anden mappe navn) vb4 installere regel og sidde, så efter dette møde vbet ikke fungerer korrekt med vbseo 3.5.2 med nye regler og sidde.

Jeg har to gange tid fjernede vbet fra mit forum, og så har jeg re-installere med frisk sidde, men ikke arbejder.
    Jeg fulgte hele instruktionen der er give ved vbet men stadig ikke fungerer, og jeg sender hele instruktionen, som jeg fulgte som i nedenstående tråd:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4774

men stadig ikke fungerer, og stadig ikke svar fra vbet team.
    Jeg mistede en masse medlemmer og søgemaskiner trafik.

mit forum link:
    http://www.newsoftworld.com/forum/
    oversat link:
    http://www.newsoftworld.com/forum/af/

, så derfor opretter jeg denne tråd for alle, der bruger nye vbseo reglerne og sidder så for løsning.

Jeg er virkelig ked af for min svage engelsk.

tak
    Senest redigeret af newsoftw; 15-09-1019:18.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg mener, at dette forum er kun for betalte version, jeg bruger bare vbet (betalte version selvfølgelig), da nogle få dage om at gå, og godt nok resultat, ingen tvivl om produktet konceptet og den støtte, der alle er fantastisk

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Brug venligst rette forum for rigtige budskaber - tråden flyttet til afsnittet om gratis version.

Bemærk, at vi ikke havde stoppet støtter dig. Jeg vil gerne undskylde dig - jeg ved ikke, hvordan vi går glip af din sidste 2 indlæg. Jeg kæmpede, at problemet var løst, og vBulletin ikke vise mig ny meddelelse (ingen gul baggrund), så jeg bare har glemt at tage det. To gange ... Og Kamil er på ferie nu. Så vær venlig at tage min undskyldning. Jeg vil læse hele historien igen, og give dig svaret i dag.

Vi tager hånd om alle vores brugere - for betalte og gratis version. Selvfølgelig betalte version har prioritet, men fri ene er understøttet for
    Senest redigeret af vBET; 16-09-1014:30.

Banned
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

tak for svar sir.

Ja, og din højre jeg var stillingen denne tråd i forkert sektion på grund af, hvis jeg skrive denne tråd i gratis version afsnittet så vbet holdet ikke synes stadig det coz gratis version er ikke første prioritet til kontrol med pr støtte og så pga. i indlæg denne gevind i fremhævede område til kontrol med pr støtte coz vbet holdet ikke støttede mig fra sidste uge eller mere end.

så jeg er virkelig ked af dette, hvis dit sind det, og jeg undskylder for dette.

igen er jeg meget tak for Mr. vbet for at hjælpe.

Thanks

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg forstår. Må ikke appologise - Jeg var den, der savner din forrige besked, så jeg appologise dig. Spørgsmålet er i aktion lige nu, så håber vi vil løse dette hurtigt

Banned
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Tak for stor hjælp.

Jeg har fundet den bedste løsning er, at jeg fjernede vbet fra mit forum, og nu servertrafikken og database fejl begge er løst coz når ethvert organ, åbne derefter oversat linket til mit forum, så det tager meget lang tid ikke være åben, og når forbindelsen er så det viser ingen stilarter på oversatte sider.

så nu bare indtil mig hvordan man stopper Google omdirigering oversat links betyder, at når jeg fjernede vbet google stadig søge oversat link i min forum.

Jamen jeg er meget taknemmelig, som hjælper mig i dette spørgsmål.

tak

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bare bruge reditect i. Htaccess fra alle sider med sprogkode til side uden den.

Som jeg forstår, at vi ikke behøver at arbejde mere på din 2. udgave med stilarter.

Banned
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

tak for svar sir.

Jeg kan ikke understtand "Bare brug reditect i. htaccess fra alle sider med sprogkode til side uden at det"

og også de stilarter, pga. jeg fjernede vbet og efter vbet fjerne vbseo sitemap arbejder start.

tak

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg forstår ikke din sætning om sitemap.

Regel, der vil omdirigere alle oversatte sider, der ikke oversat én:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2 [L,QSA]
    Venligst vedtage det til dine specielle sag og teste det.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •