Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: Estil mòbil assignació estil de dispositiu, i utilitzat per diferents usuaris diferents

Default Estil mòbil assignació estil de dispositiu, i utilitzat per diferents usuaris diferents

En realitat, és d'estil diferent que s'utilitza per usuaris diferents, de manera que si un estil emmagatzemats en memòria cau d'arxius VBET completa per als clients (per exemple, l'estil verd), i altres usuaris obrir el fòrum amb un estil diferent, com per defecte (per exemple l'estil blau), el segon usuari seguirà rebent l'estil en primera persona emmagatzemada en l'estil (l'estil de color verd, no l'estil blau)

Hi ha un de més popular mod a vb.org Assignació de dispositius mòbils de l'estil

la detecció automàtica si l'usuari que utilitza el telèfon mòbil (no pc) per a l'ús de Mòbils súper estil lleuger de pell /, No usar per defecte

no la seva feina ja que l'ús de memòria cau VBET arxiu complet per a visites, perquè l'estil que està emmagatzemada en els arxius utilitzant l'estil per defecte, perquè l'usuari fa servir el telèfon mòbil d'obrir l'estil emmagatzemats en els arxius també, en general és l'estil per defecte (per l'estil de pc)

que mod de treball nou quan desactivar cau VBET arxiu complet per a visites, eliminar la caça, i chmod 755 de nou la carpeta vbet_guestcache

Encara estic tractant que es pot mod (o estil diferent utilitzat per un altre usuari) de treball, però Chace de treball complet també, així que potser fer Chace els arxius emmagatzemats per l'estil també, utilitzat per l'usuari amb el mateix estil

si encara no difícil d'entendre si us plau m'ho saber, vaig a tractar de fer-ho més clar

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Tingueu en compte que en l'última versió VBET appropriatelly treballa amb estils diffetenr ainda memòria cau Visitant. Memòria cau convidat afegeix Identificació de l'estil de presentar les formigues nom que és la forma en què permet als clients per canviar els estils, fins i tot quan cau Convidat està activada.

Així que si us plau s'hagi avisat el té la versió última VBET instal.

Si sí llavors si us plau, assegureu-vos que el seu plugin funcionarà abans vBET determina quin fitxer de memòria cau d'aquests ha de ser utilitzat. Això és tot el que es necessita - ha de fer el seu mod canvis estil id i thich canvi abans vBET comprova-ho. vBET està utilitzant styleid per determinar el fitxer de memòria cau d'aquests en ganxo global_start

hola Michał

-He comprovat a admincp--> Productes -> és vbet 3.3.6 així és l'últim

- Aquí hi ha alguns exemple, en el vbetchace, és aquest estil d'identificació ja contenia?
    _showthread_php_t_8458210.html
    _showthread_php_t_8808510.html
    _showthread_php_t_8811110.zip
    _showthread_php_t_1989110.zip

- Michał em pot dir exactament què plugin de crear i llegir l'arxiu complet de cacera, vaig a escriure codi condicional per aquest mod al plugin d'excloure a un cert estil de l'ús d'arxius Chace complet. Per exemple, si l'usuari que utilitza l'estil d'Identificació del n º 1 que ell / ella amb el Chace complet, però si s'utilitza l'estil Identificació del n º 2 ell / ella no utilitzar el Chace completa

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Codi de convidat memòria cau s'inclou en l'arxiu / Includes / vbenterprisetranslator_finctions_guestcache.php i la funció vbet_getGuestCacheFile determina el nom d'arxiu de memòria cau. Com es pot veure - Identificació de l'estil s'utilitza al final del nom de l'arxiu i es llegeix de
    Code:
    $vbulletin->userinfo['styleid']
    Amagatall d'arxiu complet és llegit per vBET en ganxo global_start i escrit en el ganxo global_complete o global_shutdown.

Ok ja he fet aquest mod de treball o d'altres estils que desitja excloure VBET, no sé si altres persones a obtenir aquest problema, però si és així vostè pot utilitzar aquesta solució també

Anar a AdminCP -> Plugins & Productes -> Plugin administrador

buscar en aquest 3 plugins
    v Empresa Traductor
    Memòria cau d'escriptura convidats
    v Empresa Traductor - Banderes

obert i l'abric que el contingut d'aquest codi si condicional

if (STYLEID! = 10)
    {
    / / El contingut del codi
    }

canviar 10 amb el seu propi número de NIF d'estil que voleu excloure d'utilitzar vbet i no utilitzant chace completa, per exemple d'aquest estil: Mòbils súper estil lleuger de pell / que l'ús de Assignació de dispositius mòbils de l'estil com jo faig servir ara

Nb. Per saber el vostre número d'identificació d'estil, anar a phpmyadmin -> anar a la taula: Estil -> es pot veure el número a la columna style
    Durar editat per basketmen; 14-09-10 A 13:51.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Acabo de desinstal l'estil de dispositius mòbils, i perdut prop d'un ingrés ** dia, però no tinc el temps per jugar i jo no vaig a pagar un tipus 10 **** hora a fer-ho.

És per això que puc comprar "acabats" els productes, no vull ser un beta tester per a ningú.

Que estàs fent una bona feina en l'intercanvi i jo ho agraeixo.

Salutacions company ...

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •