En realitat, és d'estil diferent que s'utilitza per usuaris diferents, de manera que si un estil emmagatzemats en memòria cau d'arxius VBET completa per als clients (per exemple, l'estil verd), i altres usuaris obrir el fòrum amb un estil diferent, com per defecte (per exemple l'estil blau), el segon usuari seguirà rebent l'estil en primera persona emmagatzemada en l'estil (l'estil de color verd, no l'estil blau)
Hi ha un de més popular mod a vb.org Assignació de dispositius mòbils de l'estil
la detecció automàtica si l'usuari que utilitza el telèfon mòbil (no pc) per a l'ús de Mòbils súper estil lleuger de pell /, No usar per defecte
no la seva feina ja que l'ús de memòria cau VBET arxiu complet per a visites, perquè l'estil que està emmagatzemada en els arxius utilitzant l'estil per defecte, perquè l'usuari fa servir el telèfon mòbil d'obrir l'estil emmagatzemats en els arxius també, en general és l'estil per defecte (per l'estil de pc)
que mod de treball nou quan desactivar cau VBET arxiu complet per a visites, eliminar la caça, i chmod 755 de nou la carpeta vbet_guestcache
Encara estic tractant que es pot mod (o estil diferent utilitzat per un altre usuari) de treball, però Chace de treball complet també, així que potser fer Chace els arxius emmagatzemats per l'estil també, utilitzat per l'usuari amb el mateix estil
si encara no difícil d'entendre si us plau m'ho saber, vaig a tractar de fer-ho més clar