Tinc el mateix problema.
Jo ús vBSEO 3.5.2 i Sitemap Generator 06/02 beta 2
Sitemap Generator no està funcionant. S'inicia i no completa.
Tinc el mateix problema.
Jo ús vBSEO 3.5.2 i Sitemap Generator 06/02 beta 2
Sitemap Generator no està funcionant. S'inicia i no completa.
¿Genera els enllaços fil? Si vostè té molts enllaços i la generació de mapa té temps que no pot tenir suficient temps per completar. Si us plau, comproveu que segueixen quan es dispara de nou. Si és així, i es completarà en dues o més sol.licituds, llavors vostè hauria de considerar la possibilitat de donar més temps per a la seva avaluació.
Si no és així - si us plau assegureu-vos que els canvis de codi són les adequades.
Tinc el "Matías Sitemap Generator v3.0 d'or". No hi ha un codi com el que vostè ha esmentat en la primera pàgina en el seu arxiu de vbseo_sitemap.php.
Hi ha una mica de codi com aquest:vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ Forum, thread_id: $ threadrow [threaded], total: $ totalposts, pàgines: $ TotalPages, punts de vista: $ threadrow [vista] $ abans de");
He inserir el codi a la pàgina principal prop d'aquest codi, si us plau?$ Addons = preg_split ("# [\\ r \\ n ]+#', $ vboptions ['vbseo_sm_addons']);
vbseo_set_sitemap_type ('addon');
foreach ($ addons com $ addon)
if ($ & & addon file_exists (VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON. $ addon))
{
vbseo_log_entry ("[addon mòdul] $ addon", true);
include ($ VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON addon.)
}
vbseo_flush_index ();
vbseo_clean_progress ();
if ($ vboptions ['vbseo_sm_ping'])
{
vbseo_sitemap_ping ();
}
vbseo_log_entry ("Mapa del lloc ha estat creat href =" index.php "> <a Premeu aquí per tornar </ a>. ', true);
Acabo d'enviar un correu electrònic per contactar amb vbent *** slator.com sobre això. Gràcies!
hola,
la solució per a la versió 3.0 del Generador de mapa està bé, però l'edició d'or - no han estat avaluats.
El comprovaré
Qualsevol esdeveniment, si us plau?
ok jo ho comprovi per vostè
El mateix amb mi. El generador s'inicia i se li ocorre
en el mateix moment en què feu clic al botó (així que suposo que el resultat es va fer ressò amb 372 segons ha d'estar definitivament equivocat) - i després mor. No xml creat, no fa ping, ni res. php_value max_execution_time s'estableix en 540."[INICI DE SECCIÓ] showthread [18.484,1 Kb membres usades] [s 372.670 (372.670 s)]"
I per cert: em vaig posar en contacte amb el suport vBSEO per això. Ells van respondre amb això:
Sona com VBET i Matías hauria alguns desacords ..Iniciat per vbseo Support