Michał Ho sento, m'adono d'aquest codi només l'addició d'altres idiomes de les pàgines showthread al mapa, sap on (lloc abans o després de què) per afegir altres pàgines també com forumdisplay, arxius i altres?
perquè aquestes dues pàgines són les més importants per fer més fàcil a la indexació de google les llistes de fil, almenys en el seu deure forumdisplay incloent la integració i les pàgines d'arxiu també al mapa
Durar editat per basketmen; 02-10-10 A 22:46.
En aquest moment hem provat només el codi per integrar pàgines dels temes que hem considerat com a més important. Tingueu en compte que Google va a indexar totes les pàgines de tota manera (encara que no va fer que la integració del lloc en absolut), perquè els robots s'arrossega per tots els enllaços a les seves pàgines i que ha inclòs les banderes, amb enllaços a les pàgines traduïdes. Per descomptat, incloent-hi els enllaços al mapa pot indexar més ràpid. És per això que hem publicat temes d'integració enllaços - Temes ràpids canvis tan ràpid rastreig pot ser útil.
En afegir el codi de la primera entrada a l'arxiu de mapa, em surt el següent error durant la generació del mapa
Execució de VBET 3.3.6 i 3.5.2 vBSEO 3.8.1 en un fòrumFatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / thespain / public_html / vBSEO / includes functions_vbseo_createurl.php / a la línia 47
vBET inclou arxiu exigit en init_startup ganxo:
Sembla que no està inclòs en el seu cas per alguna raó. En aquest cas, si us plau posi només la línia amb reqiure_once a canvi d'arxiu de sitemap generator. Posar-lo abans de codi addicional de vBET. Si us plau, tingueu en compte que no va ser provat - així que és aconsellable assegurar còpia d'arxiu abans de canvis.Code:if ('VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype']) { require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); }
Salutacions per el barret Michael, que era més un error humà de la meva part
Vaig buscar a Google l'error i va descobrir que era una mica més em veia en la configuració
Mai va canviar el tipus de vincle amb VBSEO_URI
Si ha fet que un menú desplegable d'opcions, idiotes com jo no l'hi passen per alt
A través de l'experiència passada que conec per establir el temps de generació en el mapa per tenir una bona demora entre les pàgines del lloc. Mines establert en alguna cosa 15 segons de retard.
Però estic content amb el total de pàgines en deu idiomes
Fòrum de pantalla: 2904
Mostrar: 1817821
Total d'URLs indexades: 1823149
Temps total de processament: 1682,58 segons
És el codi de treball amb mapa 06/02? Gràcies.
Serp, d'on es troba Sitemap Generator 06/02?, Tinc 2.5 i funciona amb això.
Des que va canviar el codi, no funciona correctament.
Els números NO es sumen.
Fòrum de visualització: 327
Mostrar: 886.054
Mostra missatge:
Perfils dels membres:
Resultats de Enquesta:
Entrades al Blog:
Blog Tags:
Album URL:
Grups socials URL:
Etiqueta URL:
Arxiu: 169