Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 3 de 5 FirstPrimer 12345 PassatLast
Resultats 21 a 30 de 46

Tema: Mapa del lloc d'integració del generador

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per CThiessen View Post
    Text automatically translated from: German to: Catalan
    Translated text
    Hola,
    Jo no ús el Sidemap generador de pàgines traduïdes.
    Jo vull haver de concentrar-me en el meu propi idioma.
    No obstant això, en un dels feed RSS de diversos altres idiomes en les Eines per a administradors web.
    Allà, els enllaços ja estan compilats.

Google té com sempre l'última vincles i seguir treballant així de forma independent.

Salutació
    Cristiano
    Original text
    Gràcies per la seva informació. Tal com jo entenc que vostè acaba de compartir amb la seva experiència, o si necessita algun suport aquí?

Quote Iniciat per basketmen View Post
    Crec que només és necessari el codi en segon lloc, perquè tots els fòrums tenen més d'1 pàgines dels temes, i crec que la gent del 99% desitja tant com sigui possible que els vincles al mapa per aconseguir més tràfic

de manera que només n'hi ha prou fer això, per enllaços de SEO?

Trobar:
    PHP Code:
    $vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls
    I el seu lloc abans...

Per SEO links
    PHP Code:
    //additional code
    $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
    if(!
    $archived) {
    -     
    $strlenhost strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
    $currentthreadurl vbseo_url_thread($threadrow$p$archived);
    $currentthreadurl_before substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
    $currentthreadurl_after "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
    $lastpost =& $threadrow['lastpost'];
    $vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
    foreach(
    $alanguages as $language) {
    vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after$prior$lastpost$freq);
    }
    }
    //end additional code 
    NOTA: Eliminar el seu codi d'idioma per defecte de $ Alanguages
    També si s'ha deshabilitat algunes llengües en el panell d'opcions que vostè ha d'eliminar els seus codis també.
    Michał Ho sento, m'adono d'aquest codi només l'addició d'altres idiomes de les pàgines showthread al mapa, sap on (lloc abans o després de què) per afegir altres pàgines també com forumdisplay, arxius i altres?

perquè aquestes dues pàgines són les més importants per fer més fàcil a la indexació de google les llistes de fil, almenys en el seu deure forumdisplay incloent la integració i les pàgines d'arxiu també al mapa
    Durar editat per basketmen; 02-10-10 A 22:46.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per basketmen View Post
    Michał Ho sento, m'adono d'aquest codi només l'addició d'altres idiomes de les pàgines showthread al mapa, sap on (lloc abans o després de què) per afegir altres pàgines també com forumdisplay, arxius i altres?

perquè aquestes dues pàgines són les més importants per fer més fàcil a la indexació de google les llistes de fil, almenys en el seu deure forumdisplay incloent la integració i les pàgines d'arxiu també al mapa
    En aquest moment hem provat només el codi per integrar pàgines dels temes que hem considerat com a més important. Tingueu en compte que Google va a indexar totes les pàgines de tota manera (encara que no va fer que la integració del lloc en absolut), perquè els robots s'arrossega per tots els enllaços a les seves pàgines i que ha inclòs les banderes, amb enllaços a les pàgines traduïdes. Per descomptat, incloent-hi els enllaços al mapa pot indexar més ràpid. És per això que hem publicat temes d'integració enllaços - Temes ràpids canvis tan ràpid rastreig pot ser útil.

Quote Iniciat per vBET View Post
    En aquest moment hem provat només el codi per integrar pàgines dels temes que hem considerat com a més important. Tingueu en compte que Google va a indexar totes les pàgines de tota manera (encara que no va fer que la integració del lloc en absolut), perquè els robots s'arrossega per tots els enllaços a les seves pàgines i que ha inclòs les banderes, amb enllaços a les pàgines traduïdes. Per descomptat, incloent-hi els enllaços al mapa pot indexar més ràpid. És per això que hem publicat temes d'integració enllaços - Temes ràpids canvis tan ràpid rastreig pot ser útil.
    ok, anem a saber també si vostè sap on s'ha d'agregar el codi addicional per forumdisplay i les pàgines d'arxius

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    8

En afegir el codi de la primera entrada a l'arxiu de mapa, em surt el següent error durant la generació del mapa

Fatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / thespain / public_html / vBSEO / includes functions_vbseo_createurl.php / a la línia 47
    Execució de VBET 3.3.6 i 3.5.2 vBSEO 3.8.1 en un fòrum

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

vBET inclou arxiu exigit en init_startup ganxo:
    Code:
    if ('VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype']) {
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    }
    Sembla que no està inclòs en el seu cas per alguna raó. En aquest cas, si us plau posi només la línia amb reqiure_once a canvi d'arxiu de sitemap generator. Posar-lo abans de codi addicional de vBET. Si us plau, tingueu en compte que no va ser provat - així que és aconsellable assegurar còpia d'arxiu abans de canvis.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    8

Salutacions per el barret Michael, que era més un error humà de la meva part
    Vaig buscar a Google l'error i va descobrir que era una mica més em veia en la configuració

Mai va canviar el tipus de vincle amb VBSEO_URI

Si ha fet que un menú desplegable d'opcions, idiotes com jo no l'hi passen per alt

A través de l'experiència passada que conec per establir el temps de generació en el mapa per tenir una bona demora entre les pàgines del lloc. Mines establert en alguna cosa 15 segons de retard.

Però estic content amb el total de pàgines en deu idiomes

Fòrum de pantalla: 2904
    Mostrar: 1817821

Total d'URLs indexades: 1823149
    Temps total de processament: 1682,58 segons

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

És el codi de treball amb mapa 06/02? Gràcies.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Serp, d'on es troba Sitemap Generator 06/02?, Tinc 2.5 i funciona amb això.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

Des que va canviar el codi, no funciona correctament.

Els números NO es sumen.

Fòrum de visualització: 327
    Mostrar: 886.054
    Mostra missatge:
    Perfils dels membres:
    Resultats de Enquesta:
    Entrades al Blog:
    Blog Tags:
    Album URL:
    Grups socials URL:
    Etiqueta URL:
    Arxiu: 169