Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Sol.licitud d'ajuda per l'idioma per defecte

  1. #1

    Question Sol.licitud d'ajuda per l'idioma per defecte

    Molt bon producte. Gràcies de nou per aquest hack.

    Que anava a necessitar ajuda o té una petició que fer. Per als nous usuaris del fòrum, que està bé ja que tenen un camp per seleccionar l'idioma per defecte, però per a tots els usuaris existents, no hi ha un conjunt de valors, que només posa "No establert". Podria donar-me una consulta per executar per tal de posar automàticament l'idioma per defecte en lloc de "No configurat" (en el meu cas és francès per al valor per defecte)? Això és perquè fins i tot si vostè posa un fil en el fòrum dient als usuaris anar modificar les seves dades, molts d'ells no va a llegir aquest fil.

    Seria bo si puc canviar-ho automàticament, per als meus usuaris existents.

    Gràcies.

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    No has de posar default llengua per als vostres usuaris. Si no default la llengua és posada, llavors vBET suposa que és mateix com llengua de fòrum i duu cap acció quan els missatges nous estan venint (causar aquells són en llengua de fòrum)

  3. #3

    Default

    Oh, no sabia res d'això, ho sento. Gràcies per la teva resposta.

  4. #4
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Cap problema - Estic aquí per ajudar- Pregunti sempre que ho necessiti. A més de noves característiques o integracions
    Gràcies.
    Durar editat per vBET; 16-11-09 A 21:50.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •