Tingueu en compte que no s'integren VBET amb Matías, llavors tot funcionarà bé, però els vincles no seran traduïts. Ii és millor per al seu SEO per integrar i tenen vincles traduït, de manera que aquest consell. Si té problemes amb la integració - en primer lloc assegurar-se que va fer tot tal com es mostra. A continuació, obriu nou fil amb l'informe d'errors perquè. També si us plau escrigui la versió Matías està utilitzant.
Sobre els estils predeterminats per als fòrums. En primer lloc - si us plau indiqui què també no funciona quan la memòria cau de convidat està desactivada. 2n - Si us plau descrigui com aparellat estil per defecte amb el fòrum? És algun tipus de configuració vBuletn (on) o que es faci per part d'alguns mod. Necessitem més detalls per poder reproduir el problema i resoldre'l. També hem de saber que és realment un error, o algun problema d'integració.
Durar editat per vBET; 16-08-10 A 22:43.
Hola a tots:
He de canviar l'opció: Utilitzar memòria cau d'arxius completa per als clients (BETA!) No
Em establir estils predeterminats per vBulletin funcions normals. no mods.
Vostè pot provar això: Anar al Panell de Admin-fòrum i moderadors.
Prengui qualsevol fòrum i posar un estil personalitzat per a qualsevol fòrum.
Establir l'elecció de reescriptura per l'usuari: si
Si entreu a aquest fòrum, els canvis d'estil. No importa quin estil s'utilitza en aquest moment.
Ara doesn, t funciona.
Moltes gràcies
que vols dir. triant estil de fòrum per l'usuari? He d'estar connectat o no?
No, no és necessari.
Això es pot veure a la meva pàgina:
aquaterraria.com - Inici
Aquesta pàgina té tres estils generals, els usuaris poden triar:
blanc
Verd
Marró
Si vostè va al fòrum:
Dendrobates
Els canvis d'estil (color, capçalera ...). Aquest estil és només per aquest fòrum i l'usuari no pot triar.
Quan VBER actiu, no funciona.
Té vostè un VBET activi ara? o no? perquè jo estava al seu lloc i aquest estil és workng només en el lloc principal.