Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 14

Tema: Com publico un nou tema o respondre a un fil o esborrar un missatge que em redirecciona a una pàgina en blanc ...

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    9

Default Com publico un nou tema o respondre a un fil o esborrar un missatge que em redirecciona a una pàgina en blanc ...

quan un nou tema o respondre a un fil o esborrar un missatge que em redirecciona a una pàgina en blanc ... (Internet Explorer no pot mostrar la pàgina web) Alguna idea ...

aquí està el meu htaccess.

# Comenteu la següent línia (afegir "#" al principi)
    # Per desactivar les funcions de mod_rewrite.
    # Nota: vostè encara ha de desactivar el hack en
    # El panell de control per aturar el camí que enllaça Matías torna a escriure.
    RewriteEngine On

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]

# Comenceu VBET

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrum / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

Final # VBET

# Mcloud
    # Alguns servidors requereixen la directiva RewriteBase ser
    # Habilitat (treure '#' al principi per activar)
    # Nota: quan està activat, ha d'incloure la ruta
    # A l'arrel de la carpeta VB (és a dir, RewriteBase / fòrums /)
    # RewriteBase /

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Primer si us plau actualitzeu a la darrera versió (no és VBET 3.3.5, però es va fer un altre llançament d'avui / demà en una altra part, amb correccions d'errors petits pel que no és urgent, si us plau esperi 3.3.6 nad actualització de llavors) i es confirmen encara succeeix - Si sí, llavors Kamil li preguntarà sobre més detalls, perquè no són capaços de reproduir en el nostre fòrum (si es pot ens tingui en compte com es fa exactament).

També pot VBET dissable per un moment i veure quin problema persisteix per assegurar-se que està relacionat amb VBET. Si el problema seguirà existint amb discapacitat VBET, a continuació, el IESS està en una altra part - es pot comprovar pel temporal dissabling altres mods, un per un i mirar el problema desapareixerà.

La seva htaccess es veu bé.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    9

L'actualització no ho arreglis .. He desactivat VBET i el problema seguia aquí .. Sembla que la chagas que les instruccions VBET dir que fer als arxius de Matías. Jo els va desfer i el problema va desaparèixer .. Re ells ho van fer i el van tornar .. Amb o sense les VBET habilitat .. Estic usant vBSEO 3.5.1 PL1

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

D'acord, - aquesta és una informació molt important per a nosaltres - que hem provat en VBET vBSEO 3.5.1 no vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil es faran les proves per veure que són capaços de reproduir el problema. Si és així hi hem de resoldre i donar-li solució ràpida, abans de l'alliberament nous vindran. Si no se li demanarà per l'accés al seu fòrum per a ser capaç de verificar i resoldre allà.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    9

Acceptar .. hágamelo saber ...

He desfet el canvi en els arxius de Matías i tot sembla estar funcionant bé **********

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Està treballant, però no tot - els nexes no són traduïts ara mateix. Aquells canvis d'integració són requerits per traduir nexes. Com vaig escriure - el comprovarem i solucionar-lo així que et serà capaç d'utilitzar tot presenta de vBET

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    9

Impressionant ... Gràcies .. Vostès tenen un gran suport!

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Des de la actualització a 3.3.6 continua sortint aquestes pàgines blanques mateix. Això ocorre a l'atzar. No obstant això, quan puc desactivar VBET no succeeix en absolut. Si us plau avisi!

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Ho he comprovat en la versió vBSEO 3.5.1 PL1 en el nostre fòrum de prova i no puc reproduir-lo. Vaig a escriure sobre això a Michal.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Hola,

Ara el nostre principal fòrum està treballant en aquesta última vBSEO 3.5.1 PL1. No puc trobar aquest tema, així que si us plau:
    1. Pot reproduir-se en el nostre fòrum principal? Si us plau, tractar de trobar aquest tema en aquest fòrum i enganxar aquí els resultats.
    2. Si no pot trobar aquest tema si us plau PM a mi teu fòrum admincp, FTP i detalls cp Matías i jo trobem aquest problema i solucionar-ho al fòrum.

Gràcies.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •