Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 14 de 14

Tema: Com publico un nou tema o respondre a un fil o esborrar un missatge que em redirecciona a una pàgina en blanc ...

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

si us plau, acabo de llegir un post anterior i la resposta aquí. Cal.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Taurus View Post
    Des de la actualització a 3.3.6 continua sortint aquestes pàgines blanques mateix. Això ocorre a l'atzar. No obstant això, quan puc desactivar VBET no succeeix en absolut. Si us plau avisi!
    Estic en el fòrum i no sóc capaç de reproduir el problema. Si us plau, digui què segueix passant. També - d'acord amb els registres que em PM semblava que havia actualitzat l'arxiu del producte, però vBulletin arxius php era vell (funció existent no era visible). Pot ser problema del servidor de memòria cau (memòria cau no VBET) - on els arxius nous que no era visible i el servidor es segueixen utilitzant els arxius antics. Pel que podria ser la raó.

En breu: no puc reproduir en el fòrum - ¿o sí? Es segueixen succeint o no? Si és així - si us plau descriure amb precisió com puc reproduir en el fòrum.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Aquest és un assumpte difícil. Això ocorre a l'atzar. Així que tampoc saben quan passarà o no. No obstant això, en el moment en què es VBET amb discapacitat que no va succeir en absolut. Vaig a tornar a tu si puc aconseguir alguna cosa més d'informació.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Hola,

T'has adonat de nou aquesta qüestió o no? Jo estava en el fòrum i he fet molts llocs i no he trobat aquest tema. Pot vostè confirmar això?

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •