Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 9 de 9

Tema: Quines modificacions han de ser recolzades per VBET?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Default Quines modificacions han de ser recolzades per VBET?

La millor resposta és - és possible

Per descomptat que molts mods no necessita cap tipus d'integració. No obstant això, els mods que permetrà a escriure alguns tipus de missatges, o utilitzar els títols després necessitarà una mica d'integració.

Mods que creus que ha d'integrar per primera vegada?

Donar-nos una pista i el vostre fòrum seran plenament integrat amb vBET molt més ràpid!
    Durar editat per vBET; 16-11-09 A 22:42.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    21

Moltes gràcies que ho està integrant amb vBADynamics. Jo l'utilitzo en el meu fòrum, que és probable que ja vam veure. Tracte d'anar en aquesta secció amb la traducció en però em torna de nou a la pàgina principal. Et anava a preguntar per ell, però era massa vague i es va oblidar. Tinc al voltant de 250 mil correus + en aquest mod que seria genial si que es pot integrar amb VBET.

També m'agradaria suggerir PhotoPost PHP Galeria de fotos Compartir amb la integració del Fòrum vBulletin. Bé, hi ha un munt de fotos allà, però vull que els membres, almenys, capaç de llegir els comentaris en el seu idioma. En l'actualitat, es redirigeix a la pàgina principal, si intento veure les traduccions de la mateixa.

Gràcies!

M'agradaria tenir aquest hack per ser compatibles: Cib - ChatBox

Això estaria bé si tot el contingut missatges es traduiria així. No sé si és possible, però jo estic demanant.

Membre
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    75

Cib - Advanced Statistics

Membre Junior m_k's Avatar
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    7

té el mod instal lat i funcionant, però no està clar si hi ha alguna manera d'haver de treballar amb els meus dos principals connectors, PhotoPost vBGallery v2.5 i vBadvanced Links Directory v3.2.0

Algú més té una mica de sort amb qualsevol d'aquests encara?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    7

vbadvertise, i tots els productes realitzats per vbcredits. Crec que com un negoci que es beneficiaran de la recerca de socis estables en l'ecosistema de vBulletin per treballar. Crec que vbcredits pot encaixar en el projecte de llei, que han estat voltant per un temps i fer grans productes. el mòdul de publicitat, en particular, seran a la demanda a traduir.

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    34

vbolg la versió 2.0.2 i anteriors
    també
    aquest addon grans:
    Enllaços i Descàrregues Director
    Enllaços i gestor de descàrregues - Fòrum vBulletin.org

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    13

Hola, els mods principals que utilitzem són;
    vb crèdits de luxe
    vb corredor d'apostes
    PhotoPost pro-Veig que funciona! Gran
    Tornejos i escales
    micro butlletí

Jo tenia vincles amb ells, però no pot utilitzar els enllaços aquí. Realment funcionen aquestes tots els grans amb VB Enterprise? Si és així, vaig a comprar l'empresa VB avui!

Quin ho sento, jo faig servir vBulletin 4.0.5
    Durar editat per El Caballo; 18-09-10 A 14:45. Raó: Jo ús vBulletin 4 ho sento

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per El Caballo View Post
    Hola, els mods principals que utilitzem són;
    vb crèdits de luxe
    vb corredor d'apostes
    PhotoPost pro-Veig que funciona! Gran
    Tornejos i escales
    micro butlletí

Jo tenia vincles amb ells, però no pot utilitzar els enllaços aquí. Realment funcionen aquestes tots els grans amb VB Enterprise? Si és així, vaig a comprar l'empresa VB avui!

Quin ho sento, jo faig servir vBulletin 4.0.5
    Hola. Tingueu en compte que el suport VB4 Fins i tot amb Publishing Suite (per a blocs i CMS també!)

Sobre els plugins. No es pot dir definitivament en aquest moment fa tot funcionarà sense integració addicional, però tingues en compte que la majoria dels plugins funciona sense cap tipus de mesures d'integració. Integració addicional només és necessari en casos especials, com les pàgines completament generat per mod que no és compatible global_complete ganxo, o mod que crea pàgines fora del directori fòrum en l'URL.

També només pots comprovar fa gaire els assumptes apareixeran per utilitzar vBET versió lliure. És molt més lent, però mostrarà fa els assumptes existeix. I després d'allò pots comprar versió pagada més ràpida amb parcel·la de característiques addicionals

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •