Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: Quina versió de VBET per v 3.6.8 i 3.3 Matías?

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juliol 2010
    Missatges
    27

Question Quina versió de VBET per v 3.6.8 i 3.3 Matías?

Hola, sóc nou en aquesta comunitat i molt interessat en aquest producte.

Pot algú dir-me el següent:

1. Quina versió VBET recolza vBulletin 3.6.8 i 3.3 Matías?
    2. Quina és la diferència entre la versió VBET gratuïta i la versió no-lliure?

Gràcies!

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Oficialment VBET recolza vB3.8 o 4.0 i última versió de Matías.

Tot i això tenim clients amb VBET en vBulletin 3.6.x - que funciona bé. Només hi ha un problema relacionat amb vBulletin error i que és per això que no són capaços d'arreglar (l'equip de vBulletin necessita arreglar els seus errors). Aquest problema està relacionat amb la traducció de les pàgines d'arxiu i només per als fòrums (pàgina d'arxiu principal i les discussions pàgines dels arxius es tradueix així).

El client estic escrivint sobre no està utilitzant vBSEO. Així que sóc trist, però no et puc dir que vBET exactament treballarà amb aquelles versions velles. De tota manera - et pot arrencar per tastar la nostra versió lliure en el vostre fòrum. I si serà OK llavors et pot quedar amb lliure un, o comprar pagat u si vols té moltes traduccions més ràpides i recolzar comunitat multilingüe

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juliol 2010
    Missatges
    27

Exclamation

Jo havia agafat en el meu pla de proves de VBET com Matías afirma que no hi donaria suport i que podria ser (o seria) VBET problemàtica utilitzant amb Matías.

De tota manera avui he decidit posar a prova el que has dit (que va dir que treballarà amb Matías), de manera que he instal lat la versió gratuïta d'una prova i he trobat la traducció funciona molt bé!

No obstant això, no és un problema important a la URL:

El meu lloc és un lloc de xarxes socials (xxx.com URL) integrat amb un fòrum vBulletin v3.6.8 (xxx.com URL / fòrums).

. Després d'instal lar VBET i els canvis realitzats arran del fòrum htaccess, em vaig trobar amb un problema - una vegada que va triar una traducció, no puc tornar a xxx.com xxx.com com totes les adreces URL es converteix ara en el xxx.com / fòrums.

Per exemple URL xxx.com / index.php? Pàgina de música = ara es converteix en xxx.com /fòrums /index.php? page = música i per tant, la part de xarxes socials d'aquest lloc és completament trencat, com totes les URL que es redireccionen als fòrums: vBulletin.

Alguna idea de com resoldre això?

Sens dubte adquirir aquest producte, si això es pot resoldre.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juliol 2010
    Missatges
    27

Angry

Sembla que en desactivar el seguiment d'URL a la configuració de VBET puc resoldre el problema d'URL. No obstant això, la traducció seria deixar de treballar en la manera que ho va fer. Ara el que faig clic a fil, es mostra com Anglès per defecte, en lloc de l'idioma prèviament escollit, i per cada pàgina que haurà de fer clic a l'indicador idioma a traduir. Això no és desitjable.

M'agradaria que l'URL de seguiment a la feina sense ficar la pota a la meva adreça.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola.

Aquesta no és la secció de temes. Si té un problema amb la versió gratuïta, si us plau escriviu aquí: Versió lliure vBET2.3.x - vBulletin Empresa Traductor (VBET)

El més probable és que hi hagi mala configuració o. Regles htaccess (veure És vostè el valor de fa apropiat per Directori de fòrums paràmetre).
    Durar editat per vBET; 20-07-11 A 16:28.

Hola myandy99, estic fent servir vb 3.6.x també, i vBSEO 3.5, VBET versió pagada funciona bé gairebé un any instal lat, comprovar els meus missatges abans de

a partir de la descripció del seu problema ha de ser htaccess, ho tinc massa abans i pagar Michal, la integració / instal lació de $ 30 per fer VBET treballant bé i integrat amb un altre script / mod

simplement deixar que el procés l'instal per a vostè

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

El seu problema és perquè la versió gratuïta no suport a la traducció fora del fòrum. Versió completa serà traduir pàgines fora de fòrum, que es generen amb el motor de vBulletin.

Aquest és el fil de la qüestió: http://www.vbenterprisetranslator.co...ross-site.html

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •