Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast
Resultats 11 a 20 de 28

Tema: VBET i vBulletin 06/03

  1. #11
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

    Default

    Ajudar a alliberar?? Quan vaig pagar 30 $ mai es va dir res sobre un acord d'una sola vegada, per contra, aquí hi ha una còpia de la seva resposta PM (censurat per descomptat) que estableix clarament que em donaria la solució en cada actualització:



    Aquestes són les seves paraules:
    Jo li prepararà documents especials amb les mesures necessàries Després que cada actualització(clarament significa futur vBET versions) Per integrar amb vbulletin 3.6 -> En senzill anglès això significa que en cada vBET actualització vaig haver de seguir el vostre document especial per integració amb vBulletin 3.6.

    Estic esperant a la solució el pas 2 com de pagament.
    Durar editat per mario06; 19-08-10 A 08:43.

  2. #12
    vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

    Default

    Com va escriure Michał - nosaltres no podem reproduir i tot i així tenir accés a admincp i FTP així que si us plau si vostè pot - PM a mi ni a VBET

  3. #13
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

    Default

    He seguit la guia anterior a la carta, les banderes hi són, però invisibilitat però en passar el ratolí sobre ell ... es que és pl ECC com he dit les banderes no estan visibles.

    Aquesta és l'única diferència que he notat entre la 3.3.4 3.3.6 ans

    3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Com es pot veure alguna cosa en aquesta àrea ha canviat clarament em causa els problemes

  4. #14
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per mario06 View Post
    Ajudar a alliberar?? Quan vaig pagar 30 $ mai es va dir res sobre un acord d'una sola vegada, per contra, aquí hi ha una còpia de la seva resposta PM (censurat per descomptat) que estableix clarament que em donaria la solució en cada actualització:



    Aquestes són les seves paraules:
    Jo li prepararà documents especials amb les mesures necessàries Després que cada actualització(clarament significa futur vBET versions) Per integrar amb vbulletin 3.6 -> En senzill anglès això significa que en cada vBET actualització vaig haver de seguir el vostre document especial per integració amb vBulletin 3.6.

    Estic esperant a la solució el pas 2 com de pagament.
    Això no és cert. Vostè paga pel servei d'integració i el servei va ser lliurat. També - si us plau, deixar de tractar de manipular al nostre personal. Aquest text que es mostra, significa que després de l'actualització que s'alliberés dels nostres canvis i fer-ho de nou, en cas contrari, simplement torna a codi predeterminat. No significa que nosaltres li garantim que treballarà en altres versions. No podem garantir això, perquè no donem suport v 3.6.

    Per citar públicament la nostra discussió privada això és el que vostè va escriure abans de pagar:
    Acabo d'entrar i el primer que vaig veure és que té la versió vBulletin sense suport - vBET3.x és oficialment compatible amb vBulletin 08/03 versió. Vostè té 3,6 ... Així que no hi ha cap error VBET.
    De tota manera - fins i tot que no cal gastar ni un minut perquè el tema que ens malalta comprovar-ho. Si vaig a ser capaç de trobar ràpida de problemes, aleshores cap problema. Si no, llavors és aconsellable:
    - Actualització vBulletin (el millor)
    - O simplement desactivar tots els hoks VBET per l'arxiu i romandre sense arxiu de traducció de pàgines
    - O comprar serveis d'integració dels $ 30, maduixa, ja que es troba en la versió no és compatible vBulletin no podem assegurar-li que ni tan sols serà capaç de fer que funcioni (Simplement no saben que la versió i el que és recolzat allà).


    També si us plau ens dóna accés FTP en aquests moments. He de comprovar quina versió també suporta tots els ganxos.
    Vaig posar una mica de text en color vermell - com vostè ho fa, per pagar la seva atenció en ell. El text en negreta també en negreta en el meu PM.

    Mai va pagar per instruccions - El vaig escriure i el publicarà, perquè volia fer això i vaig escriure el text que s'està apuntant a després que va pagar per la integració de serveis - per la qual cosa no manipular al nostre personal, tractant de convèncer-me que era part d'acord. Contracte complet en el text que està a dalt. Fins i tot se'ls demana que escriguin gràcies per vosaltres en aquest tema, perquè no li agradava la idea que vaig escriure aquestes instruccions.

    Tingueu en compte: que ja tens el que pagues. Tens la integració i les pàgines d'arxiu estava treballant tant com va ser possible per VB 06/03

    Ara li oferim suport tècnic gratuït fins que no hagi de fer això - VB 03/06 no és nova i comptarà amb el suport oficial. Si vostè vol que nosaltres per resoldre el seu problema - si us plau els detalls PM accés igual que ho va fer abans.

    Li oferim suport gratuït per a aquest problema, encara que no hem de fer això. Ho vam fer pel principi d'aquest tema. No sabem el que estem tractant d'aconseguir aquí al negar-se a acceptar el nostre suport i en el mateix temps preguntar de nou per a ell, cridant i assenyalant en vermell una mica de text en forma molt manipuladora, però tingues en compte que la declaració en aquest assumpte és oficial i final: vBET 3.x Oficialment dóna suport vBulletin 3.8. Les versions anteriors vBulletin no estan oficialment suportades. Li oferim el suport i la voluntat de resoldre aquest problema de forma gratuïta. No trobem cap alegria en l'estrany joc que es juga aquí. Ja ens enviï l'accés una vegada que va resoldre el seu problema d'acord a la integració de serveis que vostè va pagar per - només ho fan una vegada més i anem a fer-ho de forma gratuïta en aquesta ocasió, fins i tot que utilitzeu la versió vBulletin que no està suportat oficialment. Aquesta oferta està disponible fins al 25 d'aquest mes. Després d'aquest dia que ja no li ofereix servei gratuït en aquest cas. Vostè pot prendre o rebutjar - és la seva pròpia elecció. I només vostè és responsable de les seves pròpies decisions. Tenim moltes ganes d'ajudar a molt fort, però no som capaços de fer això en contra de la seva voluntat.
    Durar editat per vBET; 21-08-10 A 16:21.

  5. #15
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per mario06 View Post
    He seguit la guia anterior a la carta, les banderes hi són, però invisibilitat però en passar el ratolí sobre ell ... es que és pl ECC com he dit les banderes no estan visibles.

    Aquesta és l'única diferència que he notat entre la 3.3.4 3.3.6 ans

    3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Com es pot veure alguna cosa en aquesta àrea ha canviat clarament em causa els problemes
    Cap podem no sense de vida vB 3.6 cas amb vBET va instal·lar allà. No podem endevinar com aspectes vB 3.6 codi i com es comporti després que alguns canvis. Necessitem comprovar-lo i veure'l viu, i podem no ell en els nostres fòrums, perquè no tenim tal versió vella i no oficialment donar-lo suport. També si us plau nota que el canvi descrius va ser fet a causa de bug informe - anteriorment l'enllaç a CSS era en secció d'HTML incorrecte. Si només el vols tenir laborable - complau només desfer aquest canvi que vas notar. Si el vols per treballar amb estructura d'HTML apropiat - necessitem accés al vostre fòrum i comprovar la possibilitat per posar el nostre enllaç dins d'HTML cap secció.

  6. #16
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

    Default

    Això és el que va escriure abans de l'addició de la solució:

    Acabo d'entrar i el primer que vaig veure és que té la versió vBulletin sense suport - vBET3.x és oficialment compatible amb vBulletin 08/03 versió. Vostè té 3,6 ... Així que no hi ha cap error VBET.
    De tota manera - fins i tot que no cal gastar ni un minut perquè el tema que ens malalta comprovar-ho. Si vaig a ser capaç de trobar ràpida de problemes, aleshores cap problema. Si no, llavors és aconsellable:
    - Actualització vBulletin (el millor)
    - O simplement desactivar tots els hoks VBET per l'arxiu i romandre sense arxiu de traducció de pàgines
    - O comprar serveis d'integració dels $ 30, maduixa, ja que no està en la versió vBulletin suport no podem assegurar que ni tan sols serà capaç de fer que funcioni (que simplement no saben que la versió i el que és recolzat allà).


    També si us plau ens dóna accés FTP en aquests moments. He de comprovar quina versió també suporta tots els ganxos.

    Això és el que va escriure després de d'aplicar la revisió que vol dir que després de la PM per sobre i es diu clarament -> Et prepararé document especial amb passos necessaris després de cada actualització per integrar amb vbulletin 3.6 -> En senzill anglès això significa que en cada vBET actualització vaig haver de seguir el vostre document especial per integració amb vBulletin 3.6. Així que no reformular tot el que sembla directament a vostè, perquè l'idioma Anglès no és una teoria.


    No puc donar el meu servidor d'inici de sessió per raons de seguretat i una altra, no sé per què no em poden enviar l'arxiu hook.php carregar en el mateix servidor.

  7. #17
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Vostè només ha de repetir el que tant jo com vostè escriure ja. Això ja va ser tractat i que ja s'ha explicat - per favor tingui en compte que l'escriptura de missatges mateixa es considera com a correu brossa. Si el que desitja és tornar a escriure el mateix haurem de començar a treure aquests avisos, perquè els fets d'escombraries només per als futurs usuaris. Aquest és un lloc públic i el correu brossa no està permès. Llegiu de nou el seu missatge aquí:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4533
    i la meva resposta aquí:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4578

    També ja ho hem contestat a la pregunta per què no podem simplement va fer la modificació i l'hi enviem - veure aquí:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4579

    També tingui en compte que ja ens envia un cop accedir als detalls del seu fòrum, de manera que l'argument de raons de seguretat és difícil de creure. I des de l'inici de la utilització de VBET vostè sap que vostè està utilitzant no és compatible en la versió de vBulletin - cada tema en el fòrum serà necessari que el nostre accés (si anem a donar-li suport, perquè no ha de fer-ho).

    Com he escrit - No entenc quina mena de joc que es naveguen per negar-se la nostra ajuda gratuïta i de la demanda mateix temps, però estem intentat d'aquesta. Vostè té la solució - ens donen dades d'accés igual que ho va fer abans. Si no volen la nostra ajuda - és la seva elecció. Causa de la seva estranya actitud i pèrdua de temps repetint el mateix en el cercle, ens va fer aquesta proposició limitada - veure olles anterior. Estem molt contents d'ajudar - però no es pot fer en contra de la seva voluntat.

    Tingueu en compte que aquesta anàlisi es considera com acabat. A menys que tingui alguna cosa nova d'escriure, si us plau, no facis spam. Li va donar una solució - el suport lliure en el fòrum i la solució del problema. El preses o no - de la seva elecció. Tingueu en compte que serà molt feliços d'ajudar a

  8. #18

    Default

    jo estic fent servir VB 03/06 també, això és el que he de fer perquè l'arxiu vb treballant massa, només vull compartir-lo, si algú pot fer que sigui més perfecta si us plau, comparteixi també


    1. La fixació de les banderes a l'arxiu
    , Si els indicadors no mostren en les seves pàgines d'arxiu, utilitzeu aquest pas

    anar al teu panell d'administració -> Plugins & Productes -> Plugin Manager -> recerca de plugin "banderes Manipular arxius" sense les cometes

    trobar

    Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';

    reemplaçar vBulletin Empresa Traductor (VBET) - Desenvolupat per vBulletin Amb el vostre camí de fòrum, les banderes no mostrant perquè imatges incorrectes pathor perquè el archive carpeta rewrited massa en vbseo, així que estem fixant-lo aquí

    Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.yourdomain.com/forumfolderifany/images/vbet/flags/vbet.css"/>';


    Ara torna a carregar i comprovar un cop més s'arxiva, les banderes han de ser mostrats a les seves pàgines d'arxius massa








    2. Si utilitzeu la pàgina rewrite arxiu amb Matías, i l'enllaç de pàgina d'arxiu traduït és l'enllaç mal es pot arreglar també


    per l'enllaç mal exemple d'aquest tipus, s'obté un error de pàgina no trobada

    Code:
    http://www.domain.com/forum/es/f-2.html
    seva hauria de ser així, per sobre de url cal un nom de la carpeta en la continuació, en negreta, algunes persones que utilitzen / Arxiu / O / Mapa del web / nom de la carpeta o el nom de carpeta

    Code:
    http://www.domain.com/forum/es/archive/f-2.html










    per solucionar aquest problema podem utilitzar vBSEO CRR

    anar al seu vbseocp.php -> Regles de Reescriptura personalitzat -> afegir aquesta línia (a la part inferior de la columna CRR) si el nom de la carpeta de fitxer fent servir / arxiu / d'aquesta http://www.domain.com/forum/archive/

    Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/archive/f-$1.html'


    si el seu arxiu de carpetes utilitzant / mapa web / nom de la carpeta com aquesta http://www.domain.com/forum/sitemap/ només canvia el nom de la carpeta

    Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/sitemap/f-$1.html'



    això farà el truc, es pot usar per VB 03/06 VBET les pàgines d'arxiu









    3. Si vostè rep un missatge d'error com aquest a la part superior de la pàgina d'arxiu en algun moment (això no està relacionat o per sobre de 2 passos)

    Advertència: filemtime () [function.filemtime]: stat no per [ruta] / vbet_guestcache/pl/_showthread_php_t_295527.html en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php en la línia 53

    utilitzar aquest Fico la instrucció, Jo l'utilitzo i les seves obres
    Durar editat per basketmen; 09-09-10 A 00:19.

  9. #19
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

    Default

    @ Michael
    No està acabat perquè vostè ho ha decidit, es va acabar quan solucioni el problema.
    Salutacions

    @ Bàsquet
    què has fet això per tu mateix? Això està molt bé ho intentaré en els pròxims dies i el deixarà saber.
    Salutacions company

    PS. He de ignorar tot el que en el primer post i simplement fer el modding?
    Ho acabo de fer els 2 primers passos ja que no han Matías?
    Durar editat per mario06; 10-09-10 A 16:06.

  10. #20

    Default

    Quote Iniciat per mario06 View Post
    @ Michael
    No està acabat perquè vostè ho ha decidit, es va acabar quan solucioni el problema.
    Salutacions

    @ Bàsquet
    què has fet això per tu mateix? Això està molt bé ho intentaré en els pròxims dies i el deixarà saber.
    Salutacions company
    Acabo d'utilitzar ia la fixació de codi en aquest tema i un fòrum a un altre i tenen moltes proves

    Jo ja el faig servir per uns dies i el seu treball encara, em pm si necessites la meva url







    PS. He de ignorar tot el que en el primer post i simplement fer el modding?
    Ho acabo de fer els 2 primers passos ja que no han Matías?
    ah aquest cas pot ser diferent, el problema número 1 i 2 em surt, crec que causat per Matías, perquè Matías rewrite meves pàgines d'arxiu

    pot intentar Michał primer codi, si no la seva feina, tracti de mines-ho amb l'experiment, i segur de tindre còpia de seguretat d'arxius per restaurar, si no l'arxiu editat de treball
    Durar editat per basketmen; 10-09-10 A 16:12.

Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •