Tens raó. Això hauria de ser inversa. Ho sento per l'error![]()
Tens raó. Això hauria de ser inversa. Ho sento per l'error![]()
amb la inversa de codi de VBET encara no funciona per a mi .... algú pot confirmar si estic fent alguna cosa malament?
és ara el codi correcte
if (isset ($ _GET ['t']) & &! isset ($ _GET ['goto']) & & falsa! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
El nostre codi és funciona a la perfecció en el nostre fòrum de prova. Si us plau, enviï a Michal un PM amb l'accés al seu FTP.
Va a tractar d'arreglar.
Kamil,
Això va funcionar per a mi
if (isset ($ _GET ['t']) & &! isset ($ _GET ['goto']) & & falsa! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
però amb $ _GET ['p'] que no canvia res suggereix **********
ja que el problema està en aconseguir la variable Anar a per què és necessari comprovar si p variable té el valor?
Pot vostè confirmar això?
Ambdues suggeriments són bones. Codis d'operar adequadament en un fòrum de prova .. Vaig a escriure sobre ell a Michal.
tornar, tornar,
tractar de fer això (amb el seu codi):
1. traduir la pàgina (sense importar l'idioma)
2. ús anar al primer missatge nou
Pot vostè veure? La pàgina no hi és.
Ho estic comprovant ara mateix.
Vaig fer moltes proves i s'està treballant al nostre costat en el codi donat. Si us plau, intenti el següent:
1. Establir els canvis tal com el descriu ('goto' no existeix abans de l'execució es trought mcloud - que el que els nostres registres ens diu)
2. Crear missatge nou test
3. Comproveu fa per aquest NewOne que està treballant.
Si és - llavors només res cachés. Probablement hauria de treballar en flusching Admin CP -> Manteniment -> Actualitzar Comptadors. Tractar de La reconstrucció de la Informació del Fòrum potser també alguns altres. Si voleu treballar per a un nou deu itmeans que està treballant i només té en memòria cau d'edat (mal) redireccions.
Si us plau, intenteu això i donar-nos la seva opinió - si és que encara no funciona, llavors he d'anar i comprovar que en el seu servidor.
VBET les meves proves són en vBulletin 4.0.4pl1
i el seu codi
no està funcionant per a mi, però ...Code:if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['p']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
està treballant molt bé ... ¿Té vostè alguna idea de si aquest codi es pot fer alguna cosa del seu codi?Code:if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['goto']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {