Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: El meu lloc no està indexat x52?

  1. #1
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

    Exclamation El meu lloc no està indexat x52?

    Hola estic fent servir vBSEO Sitemap Generator sense Matías, jo només volia saber la millor configuració perquè ja m'he adonat que els meus missatges traduïts que no s'indexen en Google i ho he comprovat i trobat en els 52 idiomes a la base de dades es completa (traduccions de treball), només els meus éssers fòrum llengua materna estan indexades a google.

    Pot algú ajudar-me a configurar des que podrien de fet alguna cosa malament o no escriure?

    O tinc un problema en un altre lloc perquè jo no ho entenc?

    Salutacions cordials

  2. #2
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

    Default

    ¿Ningú?

    Amb totes aquestes històries d'èxit per què estic tan mala sort?

    Tinc els visitants estrangers que vénen (i molt), i afegeix estrangers Google (i molt), però no veig la indexació idioma traduït (no n'hi ha)??

  3. #3
    Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    38

    Default

    Es pot publicar el teu url de manera que alguns membres poden fer una ullada?

    Per a què val la pena, em va semblar millor traduir els 10 més o menys els idiomes més populars. Comenceu amb els països rics que poden tenir interès en el tema. Per exemple. per un fòrum de futbol que es traduiria en les llengües europees (espanyol i portuguès són parlats a Amèrica del Sud) que també inclouen Japó i Corea del Sud.

    Considereu les Filipines tenen un PIB per càpita de voltant de $ 1,800 USD, comparar això amb Noruega, que es tracta de $ 94.000 USD. Molts països africans tenen un PIB per càpita de menys de $ 500 p / a.

    Quins països tenen més probabilitats de contenir als usuaris que van a comprar i els publicistes que passen?

    Si Googlebot anava a gatejar 1 milió de pàgines del seu lloc web per mes, li agradaria que rastrejar les seves pàgines en francès o noruec o pàgines filipins o afrikaans?

    Sense veure el seu lloc, suposo majoria de la gent està boja intentant aconseguir 52 idiomes indexats. Estreta cap avall a unes poques economies riques i concentra't en ells.

  4. #4
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

    Default

    Els meus llocs de mòbils.
    De tota manera aquesta història d'èxit que té en altres: http://www.vbenterprisetranslator.co...24200-day.html

    i com va dir que anava a 12.000 URL indexades a google, i ara compta amb més de 130.000 i pujant encara, que tenia 59.100 abans de VBET i ara tenen 61.000 amb 52x??

    http://www.vbenterprisetranslator.co...ess-story.html aquí l'amo té una altra història d'èxit sense necessitat d'utilitzar un mapa del lloc (pot ser aquest el problema?), estic utilitzant un mapa del lloc, perquè ja en la meva memòria va, es va recomanar sempre??

    PS. Podeu obtenir més detalls d'instal lació es va posar en aquestes històries d'èxit, perquè tot és una mica massa genèrica per a mi?

    Salutacions
    Durar editat per mario06; 28-06-10 A 06:45.

  5. #5
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Tingueu en compte que ens estan preguntant per què Google no ha indexat encara més de les seves pàgines - aquesta és una pregunta a Google ...
    No obstant això, ens pot donar algunes pistes:
    1. Assegureu-vos que ho estan bloquejant a l'arxiu robots.txt i comprovar si els canvis es va fer l'última allà. Si ha iniciat el bloqueig d'alguns llocs recentment (en els últims 2-3 mesos) - com a membre de les pàgines, com es recomana - a continuació, Google no només és indexar llocs nous, sinó que també elimina un bloqueig d'índex.
    2. Google rastreja i indexar pàgines amb els seus propis algoritmes no saben - alguns encara pensa en els que es coneixen. És a dir, la seva Page Rank determinarà la rapidesa amb Google actualitzarà els índexs dels seus llocs.
    3. he no oficialment suportat per vBET versió de vBulletin - 3.6.x i per això totes les seves pàgines d'arxiu es trenquessin vBET desprΘs. Hem resolt aquest problema recentment - així arxiu està treballant una altra vegada en el seu fòrum. Encara per vBulletin error que les seves pàgines traduïdes Fòrum arxiu no estan treballant perquè Google no s'indexarà aquells i també no trobarà traduir pàgines d'arxiu de fils (perquè són enllaços en pàgines d'arxiu Fòrum). Només com a recordatori - Consulteu aquí per a detalls: http://www.vbenterprisetranslator.co...bug-found.html

    Sobre | - Tingueu en compte que els missatges escrits pels nostres usuaris són escrits pels nostres usuaris No ha de representar vBET equip declaracions oficials. És molt bé per tenir sitemap. No és necessari d'integrar vBET amb Sitemap generador, però és recolzat si el vols fer. Si tu no llavors Google trobarà nexes a les vostres pàgines traduïdes de tota manera - just per crawling el vostre fòrum (tens nexes a pàgines traduïdes sota banderes - Google també el veu).

    De posar més informació a les històries d'èxit, una vegada més: els missatges escrits pels nostres usuaris són escrits pels nostres usuaris. Així que si us plau demanar als autors fil sobre els detalls. Vostè PM els pot o demanar més informació o en el fil que li interessa.

    En què es pot esperar una mica més de informació / consells / ajuda sobre aquest tema o que es pot tancar.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •