Hi ha molts llocs on hi ha els noms d'usuari. Si vostè troba un dels llocs on els noms d'usuari són encara traduït - si us plau repórtelo aquí
Hi ha molts llocs on hi ha els noms d'usuari. Si vostè troba un dels llocs on els noms d'usuari són encara traduït - si us plau repórtelo aquí
Ara mateix és difícil adonar - noms estranys no es traduiran. Però hi ha algunes àrees en què és possible que els noms d'usuari es tradueix encara. Si trobo el lloc que vaig a treballar-hi
Durar editat per vBET; 13-10-09 A 15:59.
El meu nom d'usuari es tradueixen a tot arreu, que està en línia missatges, etc
Durar editat per vBET; 08-11-09 A 01:46. Raó: BBCode mal
Esteu utilitzant qualsevol mod que elimina els comentaris? ...
Veure això:
http://www.vbenterprisetranslator.co...t.html # post213
Si vostè ha traduït a tot arreu llavors suposo que està utilitzant com a mod.
Hmm Ho sento, no sé què "eliminar els comentaris" significa. Pot explicar o donar un exemple d'un mod? Podem fer una llista de mods també que "eliminar els comentaris".
VBET utilitza comentaris HTML per definir quines parts de la pàgina de resultats no s'han de traduir. Simplement posa de text, entre:
<!--START vBET NOT TRANSLATED AREA-->
i
<!--END vBET NOT TRANSLATED AREA-->
Així si està utilitzant algunes mod que neteja comentari HTML llavors resultat que arriba a final vBET plugin (és aquest per a global_complete ganxo) és sense aquesta avisos i vBET és traduir tot - tal com era comanda.
Així que si us plau trobar el mod que és l'eliminació dels comentaris d'HTML i desactivar o per al seu plugin per utilitzar global_complete ganxo, establir l'ordre d'execució per 1001. Ho farà tot per CP Admin.
Si necessita més consells, fes-m'ho saber amb molt de gust l'ajudarà a
He intentat desactivar tots els plugins ganxo global_complete (excepte VBET i Matías, és clar), sinó que es tradueix encara.
Vaig a haver de passar per cada producte ara i desactivar un per un per trobar el culpable.