Sabem on és exacly error. El trobem en la funció vbet_global_start en VBET arxiu PHP.
Probablement, es passa una URL incorrecta a la funció de vBulletin (exec_header_redirect).
Michal està treballant en això.
Sabem on és exacly error. El trobem en la funció vbet_global_start en VBET arxiu PHP.
Probablement, es passa una URL incorrecta a la funció de vBulletin (exec_header_redirect).
Michal està treballant en això.
Cap problema, realment necessitem una solució per aquest problema com més aviat millor
Fet Lamento que hagis hagut d'esperar. Solució s'inclourà en la propera versió. Ja fa molts anys en el nostre fòrum, de manera que la redirecció nou càrrec està treballant molt bé aquí.
Per a una solució ràpida, si us plau:
1. Edita includes / vbenterprisetranlator_functions_hooks.php
2. Cerca:
3. Substituir per:Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t']) {
Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost') {
Veig en el títol que descriu dos temes en un fil. No obstant això, Kamil confirmada només un d'ells. Si us plau, digui exactament com es marca com a llegit. No puc trobar aquesta opció - probablement buscant en el lloc equivocat
Ho he comprovat en el nostre fòrum de prova i no tinc aquest error. Tot està funcionant correctament.Code:404 error
Per tant, si us plau envieu a Michal (VBET) Accés total a la seva admincp i FTP per PM. Ell tractarà de trobar una solució i arreglar!
Gràcies
Segueixo esperant la resposta. sense resposta - Suposo que està bé.
Si no està bé, si us plau escrigui aquí i vaig a obrir aquest fil de nou
Aquest problema encara existeix, en forumdisplay, Si faig clic a la fletxa per anar a missatge nou d'un fil, sempre em porta al primer lloc, no el primer missatge sense llegir.
Registrar en el meu fòrum i vostè ho veurà.
Si puc desactivar VBET, el problema desapareix.
Durar editat per Snake; 11-08-10 A 23:39.
Actualitzat a 3.3.5 i totes les qüestions urls semblen fixos, de manera que no hi ha problema, gràcies.
ok
gràcies per la confirmació