Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: VBET 3.3.4 Problema de rendiment

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    5

Default VBET 3.3.4 Problema de rendiment

VBET 3.3.4 actualitzat, però el problema de rendiment. la càrrega del servidor de 50 i 60

El meu fòrum diària uniqie èxit: 100.000
    La meva base de dades de 6 GB

Baixar plugin de càrrega normal del servidor
    Plugin de càrrega de la càrrega del servidor molt alt

Versió 3.3.3 no tenia problemes, però in actualitzat per començar problema 3.3.4

Nota: Sory meu anglès

VBulletin 3.8.5
    VBSEO 3.3.2
    Durar editat per rootksk; 23-06-10 A 10:28.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Això és estrany. ¿S'encén Memòria cau d'arxius completa a les persones de mobilitat? Si és així - Pot confirmar que els arxius de memòria cau es creen? Si no és així - si us plau afegiu els privilegis necessaris per al directori de memòria cau.

També informe a la versió de Matías que utilitzeu (si escau) i comprovar en les seves eines de webmaster no té llaços de redirecció. Això és l'únic que ve a mi, que podria ser la causa d'aquest comportament alguns bucle de redireccionament. També comprovar de primera mà manualment algunes pàgines traduïdes, arxiu, etc - i faci'ns saber si vostè troba alguna pàgina que no està funcionant.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Ho sentim - Acabo d'assenyalar que es va escriure la versió Matías i em vaig adonar. Un dels nostres usuaris ja s'ha assenyalat redireccions bucle en aquesta versió de Matías. Actualització de vBSEO 3.5.1 problema resolt. Així que si us plau, actualitzi el seu Matías i molt probablement es resoldrà el problema. També - que PM em pot accedir als detalls de la teva Admin CP i FTP i no puc trobar una solució per a aquesta versió de Matías.
    Durar editat per vBET; 23-06-10 A 19:56.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    5

El problema solucionat. vbseo actualitzar a 3.5.1

gràcies

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Acceptar el Encara no tenim cap idea per què aquells redirections els bucles ocorren dins anterior vBSEO versions, però suposo que la pista millor és a fet actualitzar. Feliç és OK ara

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •