Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 9 de 9

Tema: Actualitza error

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    18

Default Actualitza error

/ Home / www / doc /*****/ mysite / www / fòrum / global.php (238): eval () 'd code on line 3
    Obtenir aquesta actualització després de 333 a 334, carregat tots els arxius i els productes importats (comprovat sobreescriure els productes existents).
    Alguna pista?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si us plau doni la seva versió exacta de VB i el contingut de l'arxiu global.php voltant de la línia 238 (i el punt que un és 238).

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    18

VB és la versió 3.84 global.php és la següent:

PHP Code:
    // if user can control panel, allow selection of any style (for testing purposes)
    // otherwise only allow styles that are user-selectable
    $styleid intval($styleid);
    $style NULL;

(
    $hook vBulletinHook::fetch_hook('style_fetch')) ? eval($hook) : false;

if (!
    is_array($style))
    {

$style $db->query_first_slave("
            SELECT *
            FROM " 
    TABLE_PREFIX "style
            WHERE (styleid = 
    $styleidiif(!($vbulletin->userinfo['permissions']['adminpermissions'] & $vbulletin->bf_ugp_adminpermissions['cancontrolpanel']) AND !$userselect' AND userselect = 1') . ")
                OR styleid = " 
    $vbulletin->options['styleid'] . "
            ORDER BY styleid " 
    iif($styleid $vbulletin->options['styleid'], 'DESC''ASC') . "
            LIMIT 1
        "
    );
    }
    define('STYLEID'$style['styleid']); 
    No estic segur si Dreamweaver està mostrant la línia correcta, i que va afegir el codi complet de prop d'aquest, 238 és
    ($ Ganxo = vBulletinHook:: fetch_hook ('style_fetch'))? eval ($ ganxo): false;
    Durar editat per Ramses; 22-06-10 A 16:56.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Desactiveu plugin vBET per style_fetch ganxo i veure què està treballant ara. Si no, llavors si us plau apagui altres plugins per style_fetch ganxos, un per un (es pot activar anterior) i comprovar quan es començarà a treballar. Quan vostè troba el que és culpable - si us plau digueu-nos quin és.
    Durar editat per vBET; 22-06-10 A 17:06.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    18

Gràcies, desactivar VBET style_fetch soluciona aquest error, però ara no hi ha banderes que mostra només els marcadors de posició.
    Ho sentim, vaig veure que vaig cometre l'error, torno en un segon.
    Bé, ho sento molt que et va fer el treball innecessari, simplement carregat les carpetes en un directori incorrecte. Ara tot està bé.
    Durar editat per Ramses; 22-06-10 A 19:34.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Ara funciona bé, però una funcionalitat VBET està desactivat. Això no pot ser així.
    Aquesta funcionalitat s'ha deshabilitat la finalitat d'analitzar el que està malament.

Si us plau, escriu ara si funciona quan el connector està habilitat?

Si no funciona és un problema i hem d'arreglar per tal d'utilitzar tota la funcionalitat.
    Durar editat per kamilkurczak; 22-06-10 A 23:23.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    18

Com vaig dir al meu post anterior que era culpa meva, he pujat les carpetes VBET d'arrel en lloc del directori fòrum. Tot està bé.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Acceptar - simplement per estar segurs. Ara s'està executant amb tots els nostres plugins encès - veritat? Perquè si és fi amb alguns van desactivar, llavors no tot vBET les parts treballaran apropiadament (vaig preguntar per desactivar només per determinar la causa). Entenem que et va fer equivocació de carpeta, però també vas escriure que vas desactivar l'ham quin vaig descriure i ara no som segurs et va fer el va habilitar de bell nou.

Així que per al vostre bé de client (el vostre bé) volem ser segurs que fas no solt qualsevol cosa i t'està corrent vBET amb tot els connectors encesos. Per favor confirma així que serem capaços de dormir bé

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    18

Sí Michal, tots els plugins estan habilitats. Fins i tot la memòria cau de client és d'ara, espero que això hi ha els efectes en la reducció de la càrrega del servidor en breu. Gràcies per la seva gran suport.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •