Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 4 de 5 FirstPrimer ... 2345 PassatLast
Resultats 31 a 40 de 43

Tema: VBET 3.3.4 llançat

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    38

Quote Iniciat per Taurus View Post
    Sí, m'adono d'això. Realment espero que Michael pot ordenar això.
    No hi va haver problemes. Jo només es referia a això perquè quan em trobo amb un problema similar ahir, em va saludar amb el silenci aquí. Suposo que els membres de la comunitat per ajudar l'un a l'altre? Jo personalment no intentar una millora important si jo sabia de suport no es estarà disponible per als propers 6 o 8 hores o més.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Gràcies Steve home! L'hi agraeixo molt!

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Taurus View Post
    Necessito urgentment ajuda. Després de l'actualització que tinc aquest error en la part superior del meu fòrum:

Advertència: array_merge () [function.array-merge]: Argument # 1 no és una matriu de [ruta] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

El meu fòrum tot està completament en mal estat. Per alguna raó, això només passa si no hi ha sessió polz Per tant per als hostes. Si iniciada la sessió, tot està bé.

EDIT: Ok, em vaig adonar que després de discapacitat memòria cau d'arxius completa per als clients (BETA!) l'ús que tot està bé. Així que ha d'haver alguna cosa malament allà. (I ho vaig fer chmod 777-R vbet_guestcache)
    Si us plau, obriu nou fil per a això en informes d'error. Serem capaços de manejar aquesta allà.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per steve View Post
    Ok, el que necessitava per eliminar els errors de PHP, la memòria cau estava la comprovació de l'edat d'arxius en arxius que no existia i estava molestant a terme. La memòria cau d'arxius és una addició impressionant, si l'hi pot utilitzar vostè no es penedirà.
    Això és en efecte - que no es comprovi el fitxer existeix, per evitar innecessàries les operacions d'IO. D'acord amb PHP manual (PHP: filemtime - Manual) La funció filemtime declaracions falses dels arxius no existents. No estava al corrent de qualsevol missatge d'error - d'acord amb el manual d'aquesta funció no ha d'enviar cap error en el cas d'arxiu no existent. Pots si us plau nou fil obert en els informes Troubleshoting o errors perquè amb l'exemple dels missatges d'error?

A tots - si us plau, no tractar aquest tema com a únic lloc d'aquesta versió VBET. Pels problemes o errors - si us plau escrigui en la secció que s'escaigui. Nosaltres no serà capaç de manejar els seus assumptes si els va a ser aquí.

Text automatically translated from: Vietnamese to: Catalan
    Translated text
    He actualitzat de 3.3.4 en 2 dies. En el primer enllaç a google inscrits per no tant com cada dia, i avui els hi havien baixat. No entenc per què malgrat tots els temes de correus i segueix creixent amb normalitat. Qui com jo?
    Em va caure de 145.000-139.000 enllaços de Google
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per haiduongbk View Post
    Translated text
    He actualitzat de 3.3.4 en 2 dies. En el primer enllaç a google inscrits per no tant com cada dia, i avui els hi havien baixat. No entenc per què malgrat tots els temes de correus i segueix creixent amb normalitat. Qui com jo?
    Em va caure de 145.000-139.000 enllaços de Google
    Original text
    Això té res per fer amb actualització a vbet3.3.4 - Google senzillament no reacciona dejuni de barret. Hi pot haver parcel·la de raons, però no és vBET
    Única raó per la qual es podia fer per VBET (però no en tan poc temps) és que si algunes pàgines traduïdes no generarà. Si vostè troba que algunes pàgines no són accessibles - per favor tingui en compte a nosaltres. Es pot trobar en les eines per a administradors web.

Translated text
    Gràcies Michal. Vaig a seguir més temps. i conèixer la causa.
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per haiduongbk View Post
    Translated text
    Gràcies Michal. Vaig a seguir més temps. i conèixer la causa.
    Original text
    La majoria comuns és que la gent es va oblidar que van fer canvis en el fitxer robots.txt 2-3 mesos abans (sí Google reacciona en el moment en què - pot ser més ràpid si té rang súper pàgina d'alçada). També a vegades la gent busca en els resultats de cerca de Google - on només es mostra el nombre aproximat de pàgines indexades, no la real. Així aproximació podria canviar a un millor i això no vol dir que qualsevol de les seves pàgines va ser retirat de l'índex. També - Google és enorme i té moltes bases de dades que de tant en tant s'actualitzen, es replica i així successivament - això pot ser únic efecte de treball algorismes de base de dades de Google. També Google està canviant d'algorismes d'indexació i dir que és possible que algunes de les seves pàgines ja han estat indexats es consideren ara com la duplicació del contingut (és a dir, pàgines més membres estan en la mateixa el 99%) i retirat dels índexs.

Mentre que no es veu gran quantitat d'errors en les seves eines de webmaster es pot assumir que és només com funciona Google. Però si vostè veu els errors - llavors està del seu costat i després reaccionar si.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Quote Iniciat per vBET View Post
    No ha d'haver tal cosa com l'impacte en el rendiment negatiu a causa de la memòria cau d'arxius. Es deu al fet que la memòria cau d'arxius no creix ... Creem un arxiu separat per a cada URL demanada. Pel que cada arxiu de memòria cau d'arxius estàtics és simplement HTML (sortida en memòria cau per a la sol.licitud). Quan el servidor de memòria cau VBET més i més, simplement crea més i més arxius. Així que cada vegada que el fitxer es llegeix:
    1. Es llegeix únic resultat d'aquesta URL en particular
    2. Fins i tot no ho llegeixen en la memòria - simplement s'ha de transmetre al client que utilitza la funció de PHP: readfile

Com que fins i tot si la seva pàgina de resultats és molt gran - arxiu de memòria cau que també és gran, no tindrà cap impacte en el rendiment negatiu, ja que només transmetrà aquest arxiu sense ni tan sols llegir un sencer a la memòria. Pel que veurà els avantatges no desavantatges.
    Hrmm, m'agrada la idea de la memòria cau de dades traduïts, però no seria més eficient si es fa servir alguna cosa com Memecached? En lloc de llegir dades des del disc que el llegeix de la memòria.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per tavenger5 View Post
    Hrmm, m'agrada la idea de la memòria cau de dades traduïts, però no seria més eficient si es fa servir alguna cosa com Memecached? En lloc de llegir dades des del disc que el llegeix de la memòria.
    El suport a les biblioteques de memòria cau existent està en les llista de coses pendents. A més, la memòria cau d'arxius completa per als clients pot ser molt gran per a grans fòrums. Massa gran per que no tot en la memòria - anem a buscar solucions que permetin combinar els avantatges de la memòria cau de mantenir en la memòria i en disc.

Pàgina 4 de 5 FirstPrimer ... 2345 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •