Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 10 de 10

Tema: Qualsevol es VBET treballar amb Nginx com proxy

Cool Qualsevol es VBET treballar amb Nginx com proxy

Mentre per recomanacions de vb.com i Aconseguia nginx instal·lat damunt positiu de servidor això és càrrega és avall de 25+ a 5 cosa dolenta és traduccions de lloc va parar treballar completament, i sóc forçat per treure mod que i comprat per millorar el meu trànsit

les dades del meu lloc: -

última vBulletin 4.0.3
    vBSEO 3.5.0 versió preliminar
    Apache 2.2.x
    última Nginx proxy per servir contingut estàtic

gràcies per endavant

no importa el tinc per treballar, alguns canvis al servidor pels administradors del meu servidor

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

M'alegro que manegi aquest - de totes maneres pels altres: Sí VBET està treballant amb Nginx (confirmat en el fòrum del client). En les regles de la propera versió serà aplicat en el paquet. Per ara utilitzar aquests (necessitat d'aprovar en el directori del fòrum):
    Code:
    location /forums/ {

rewrite ^/forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ /forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 last;

rewrite ^/forums/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ last;
    rewrite ^/forums/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 last;

if (!-e $request_filename) {
    rewrite ^/forums/(.*)$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php last;
    }

}

if ($request_filename ~ "\.php$" ) {
    rewrite ^/forums/(.*)$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php last;
    }

és la regla de Nginx com proxy?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Aquestes són les regles de Nginx. Jo no sé hi ha alguna diferència si ho està fent servir només com apoderat. Com vaig escriure arribem formulari de confirmació d'un dels nostres clients que s'està executant a D'acord en Nginx. Té algun problema amb aquestes regles?

Crec que aquestes regles són per Nginx com a servidor web principal, tenim Nginx com a proxy de apache per servir contingut estàtic, ja quan vaig arribar a traduir que utilitza per obtenir l'error de porta d'enllaç de temps d'espera, els meus tècnics han fixat

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Val, - ho sento per la confusió i grans que el maneja. Pot compartir la seva solució amb els altres?

era qüestió d'esperar Nginx temps, ho sento no puc revelar molt, ja que va ser manejat per la societat de gestió que només va respondre "que s'ha fixat" lol

Membre
    Data d'ingrés
    Agost 2010
    Missatges
    83

Text automatically translated from: Russian to: Catalan
    Translated text
    Bon dia!

He Gnome com a proxy per Apache, aquestes regles no són de treball, obtenir error 500.
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si us plau fil nou obert pel vostre assumpte i donar allà més detalls - quin regles utilitzes?
    T'és utilitzant booth - Nginx i apatxe? Si tens apatxe proves ús .htaccess?

Si us plau descriure'l dins fil separat - això un és per altre assumpte de client i ell és ja va solucionar.
    (A aquest moment veig les traduccions estan treballant bé en el vostre fòrum - si us plau proporcionar també URL a pàgina trencada)

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •