Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 8 de 8

Tema: sense translació

Prohibit
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    10

Default sense translació

sense translació

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,

provar aquesta solució http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post9

Fòrum opció d'idioma que tenen en AdminCP -> VBET-> principal
    Durar editat per kamilkurczak; 13-06-10 A 13:19.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    10

1. Que no les instruccions d'instal lació en guaret. S'ha de configurar l'opció Fòrum idioma. Podeu configurar-mod >>>>>>>> Que vaig fer
    2. S'estableix traducció errònia clau API de Google - estableix que el valor apropiat o eliminar-lo (no es recomana - només un valor apropiat) >>>>>>>> Ho tinc i el va posar
    3. Per alguna raó que va ser bloquejat per Google >>> Google indexades del meu lloc, però Com sé que el meu lloc està bloquejat

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

indexació no té res a la traducció.

Probablement va ser bloquejat per Google.

Si us plau, faci un arxiu googletest.php i el va posar en el seu servidor:
    Aquí tens una solució completa (amb codi)
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728

Prohibit
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    10

el resultat és

A partir prova de traducció
    Resultat de la prova:
    Error de la prova: No estableix la URL!

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,
    Això no és un error VBET, això és un error de CURL.
    cal trobar una solució a google per "no establir url curl error".

Prohibit
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    10

Realment no tinc idea
    Però el que m'agradaria saber
    Aquest és el problema ve de configuració del servidor? o en algun lloc?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Com tu pot veure rebre error des de biblioteca de RÍNXOL - així que t'ha de buscar resposta en àrea de RÍNXOL. Per favor primera marca segur que et va tastar amb codi apropiat - que hi havia no qualsevol el caràcter addicional va posar per equivocació (com entrar abans que salvar). Aquest codi de prova és també disponible dins vBET paquet / Do-not-upload/tools/googletest.php.

Tingueu en compte que oferim aquí el suport VBET. Si el problema no està relacionat amb VBET no va fer més investigacions, en cas contrari seria resoldre els problemes dels nens. Aquest no és el nostre paper. Ara vostè sap on està el problema existeix. Si us plau, investiguin això. Som responsables només per al codi de VBET i si alguna cosa no fora d'ell simplement no som capaços de ser responsable d'això.

Vaig fer poc la cerca de Google per a la seva missatge d'error i es va trobar una pista sobre els noms mal estàtica - és per això que estic demanant que torni a comprovar el codi de la prova. No es van trobar altres pistes. Al final, si us plau, només en contacte amb el proveïdor de hosting per solucionar els seus problemes al servidor. Pot ser a nivell de configuració del servidor pot ser l'error de la biblioteca CURL. No es pot dir.

Sàpigues que no és la solució final, però esperança que com a mínim saps on per anar ara. Com vaig escriure - no és vBET l'assumpte i ell són fora del nostre control. És alguns del vostre assumpte de servidor i t'espera el manejarà dejuni - el no tu mateix llavors amb el vostre acollint suport de proveïdor

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •