Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: No és altra cosa que la traducció de l'Anglès?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2010
    Missatges
    8

Default No és altra cosa que la traducció de l'Anglès?

Funciona molt bé la traducció d'Anglès a qualsevol altra cosa ... No obstant això, si em vagi a / fòrum / s /********** i després publicar en espanyol, no converteix el missatge de tornada a Anglès (o qualsevol altre idioma).

He posat:

Mostra el text original de l'usuari: Afegit per Javascript

i també va tractar de les altres opcions, però cap sembla funcionar. Estic segur que és una tonteria una cosa que estic fent ....

A més, no veig URL traduït, però estic d'acord amb això per ara. (Amb Matías)

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,

en primer lloc (prop de la seva segona edició) - Els vincles que s'han traduït, cal canviar dos arxius:
    1. FORUM_ROOT / includes / functions_vbseo_createurl.php
    2. FORUM_ROOT / includes / functions_vbseo_url.php
    la instrucció completa que té en que no desitgen carregar la carpeta (readme) - Part de la integració de Matías (Integració amb altres mods)

Ara sobre el tema principal (traducció): aneu a-> Panell de Admin-> VBET-> google
    Suggereixo establir el Quan la confiança google digne de confiança en la detecció d'idioma Google
    Podeu configurar el nivell de confiança - em proposo establir 0,1 (10%) en la confiança de detecció d'idioma de Google
    Per defecte, si és 0,1 - pel que si Google és almenys el 10% de seguretat sobre el llenguatge de sortida, aleshores VBET marcarà un nou missatge per lang BBCode automàticament. Si Google no serà prou segur - missatge roman tal com és i administrador pot actualitzar manualment si és necessari.

necessari, Ha de editar manualment els llocs existents. Vostè ha de posar el text existent en [idioma] tags.
    tot el que es descriu a continuació: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    Durar editat per kamilkurczak; 04-06-10 A 22:30.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2010
    Missatges
    8

Traducció d'emissió: ho entenc, si vull publicar en espanyol, puc estar en qualsevol idioma, incloent per defecte, sinó que ha de posar un [lang = ca] BBCODE voltant del meu missatge llavors, correcte? I llavors el sistema s'auto-traduir-se a qualsevol idioma (un cop que afegeix el BBCode lang)?

ETA: es va perdre un pas en les instruccions de Matías ... tot funciona ara .. GRÀCIES ******

Una de les coses menors i em pregunto si això està bé .. mirant un fil ara .. El títol és:

Realmente bueno nueva característica .

l'adreça URL inclou la i amb accent ... és que està bé en google, etc?

realmente-bueno-nueva-caracter%C3%ADstica-628861/
    Durar editat per widotcom; 05-06-10 A 00:12.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,

No és bona (caràcter% C3% ADstica)

Pleae assegurar-se que vostè ha fet totes les configuracions necessàries de vBulletin (Matías i si en té) es descriu en readme.html en el paquet d'instal lació. Si no, llavors pot tenir problemes amb alguns caràcters d'idiomes.

traduir problema: si s'estableix "La confiança Google quan el resultat és digne de confiança" dels nous llocs es posen automàticament en lang BBCode, però vostè ha de empacar les antigues parades en aquesta etiqueta.
    Si vostè escriu en la llengua nativa fòrum aquest text no serà embalat en una etiqueta.
    Durar editat per kamilkurczak; 07-06-10 A 15:34.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

oh, em sap greu ..

Això no és un problema. Intenta veure aquest enllaç en un altre navegador (Opera, Firefox),
    ha de ser traduïda correctament.
    Aquest és un problema del navegador. Google rastreja aquest enllaç correctament (amb la lletra de la).

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •