Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Traducció esporàdics

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    8

Default Traducció esporàdics

No estic segur si això és el millor títol lol espero que pugui explicar això millor

De tant en tant quan jo o els membres de la meva fer un post que els missatges com si s'han publicat en un altre idioma (quan vaig a editar diu [lang = nl])

Això no passa molt sovint, així que suposo que fa que sigui difícil de precisar, però que fins ara ha succeït en ocasions, mentre que tots estem publicant en anglès i sempre en el mateix idioma (bandera holandesa)

Ah, i em vaig adonar que el títol ha aquestes en ella també [langtitle = nl]
    Durar editat per vBET; 10-06-10 A 13:23. Raó: BBCode corregit

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si us plau, doneu-nos alguns exemples exactes - el text exacte que es va utilitzar. I quina és la configuració de detecció d'idioma? Tingueu en compte que s'està utilitzant Google Google llavors a vegades poden ser confosos i mal fet el reconeixement (en general per a textos molt curts, o quan les paraules en dos idiomes es troben en el mateix missatge). En aquest cas no hi ha cap error en absolut que no depèn de nosaltres - és Google. No obstant això, pot configurar la manera com Google s'ha d'afegir la configuració d'idioma.

Si us plau, digui vostè encara necessita ajuda en el problema descrit aquí
    Durar editat per vBET; 10-06-10 A 13:24.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No hi ha resposta - considera resolt. Tingueu en compte aquí si necessita més ajuda

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    8

Gah, ho sento ... per alguna raó que no sempre reben les notificacions del meu lol aquí i he estat tan ocupat que aquest tema es va anar pel camí fins que es va mantenir apareixent de nou lol

Estic adjuntant una captura de pantalla de l'última vegada que va passar, aquesta vegada en un lol PM

L'ajust de detecció d'idioma és confiar en Google quan el resultat és digne de confiança

L'ajust que millor li recomanem per a aquesta configuració?

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •