Només he tingut el plugin instal lat per uns 10 dies (versió de pagament) i ja s'han duplicat la quantitat de visitants normals. I segueix augmentant dia a dia.
Alguns dels meus pàgines de destinació principals són ara més populars i més visitats en altres idiomes ... que en el meu idioma per defecte Anglès.
Va prendre prop de 2 a 3 dies pels èxits d'altres països a començar a aparèixer lentament. Però en els últims dies han estat augmentant de forma espectacular.
He instal lat i Matías, i també recomanen que per als altres. Com és important comptar amb les paraules clau del títol a la URL, així i acaben en. Html. No he provat el mètode d'optimització vBulletin 4.0 URL, així que no estic segur de com es treballa.
Una cosa que sabem amb certesa és, vostè veurà augments paraula clau molt poc trànsit si les seves pàgines no estan optimitzades SEO i tot i així acabar en. Php
A més, mai he modificat el meu lloc mcloud d'incloure les altres llengües. De fet he deshabilitat Sitemap vBSEO completament perquè Google pugui descobrir tot el que poc a poc pel seu compte. Com ho ha fet correctament. No necessita enviar el seu lloc a les diferents versions de Google o bé ... Es troba de forma automàtica el contingut i posar en el seu motor de cerca apropiat. (Google Xina, Índia, Google, etc)
Els cops van ser augmentant tant en els últims dies que he hagut de desactivar "qui està en línia"I altres característiques cosmètiques de vBulletin per mantenir la càrrega del servidor cap avall.
Michal és un geni i aquest plugin s'inicia el cul.
L'error només em vaig trobar amb l'hora d'instal lar és que tinc una versió de "marca lliure" de vBulletin. Així que quan em vaig treure la nota de copyright, es va ficar amb la funcionalitat de VBET així. Però tot està bé ara i el personal d'aquí em va ajudar a resoldre.
PM per url.