Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 13

Tema: Problemes amb 3.1.0 acaba de comprar!

Exclamation Problemes amb 3.1.0 acaba de comprar!

Bé, acabo de comprar VBET 3.1.0 que el VBET principal, no puc accedir a res! Em demana que introdueixi el meu número de llicència, però no hi ha cap botó per enviar el formulari després ...

La meva instal lació va ser suau, sense cap problema, però estic bloquejat allà. Jo havia desinstal la versió 2 per complet abans de (producte i els arxius).

Què he de fer a partir d'aquí? M'agradaria fer-ho ara ja que acabo de comprar!
    Durar editat per vBET; 05-11-09 A 06:08. Raó: BBCode mal

I per què és el que veig la bandera de francès en el meu post anterior? Jo vaig escriure el meu missatge en anglès, no en francès! Jo no ho entenc.

El meu idioma per defecte seleccionat aquí en el fòrum és l'anglès, però tots els menús que veig són en francès! Per què?

Edició: Vaig escriure aquest missatge en anglès també, però ara fins les sabates només en francès ?****** Què està passant??
    Durar editat per Cybershaolin; 05-11-09 A 06:09. Raó: Editat per problemes amb l'idioma nou

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Cybershaolin View Post
    I per què és el que veig la bandera de francès en el meu post anterior? Jo vaig escriure el meu missatge en anglès, no en francès! Jo no ho entenc.

El meu idioma per defecte seleccionat aquí en el fòrum és l'anglès, però tots els menús que veig són en francès! Per què?
    És perquè vostè va dir que el mod és en francès En establir lang BBCode manual o automàtica (per l'idioma de l'usuari per defecte).

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Bé, acabo de comprar VBET 3.1.0 que el VBET principal, no puc accedir a res! Em demana que introdueixi el meu número de llicència, però no hi ha cap botó per enviar el formulari després ...

La meva instal lació va ser suau, sense cap problema, però estic bloquejat allà. Jo havia desinstal la versió 2 per complet abans de (producte i els arxius).

Què he de fer a partir d'aquí? M'agradaria fer-ho ara ja que acabo de comprar!
    No és normal. Panell d'opcions es genera pel motor de vBulletin - Si us plau, torneu a carregar la pàgina. Si passa, torneu a intentar importar de nou l'arxiu del producte.
    També assegureu-vos que vostè té CURL instal.lada al servidor (si 2.x estava treballant llavors és).

En cap problema - només pregunti i amb gust l'ajudarà

Bé, en realitat, jo volia provar abans de instal localment en el meu fòrum en viu. A nivell local, encara que tracte d'actualitzar la pàgina, l'única informació que veig en la th VBET principal és la matèria de llicències. Reimportar el producte no ajuda tampoc.

A més, jo era un d'aquells que van donar abans de 3.1.0 es pot descarregar? No se suposa que anem a obtenir un descompte quan 3.x sembla?

En un altre tema, aquí en el seu propi fòrum, podries dir-me per què quan el meu idioma es configura en anglès, veig tots els menús, missatges, etc en francès? Vaig tractar d'esborrar les galetes, memòria cau, a la pàgina refrescant, però res va servir, encara estic en francès!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Necessites accés a Internet per utilitzar vBET. Altrament el no pot treballar - les traduccions són fetes des de Google. Ser segur que res bloca el vostre accés a 3es festes. També sofriràs el que tens ara. Accés d'internet és alguna cosa usual per a fòrums
    Durar editat per vBET; 05-11-09 A 16:17.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

A més, jo era un d'aquells que van donar abans de 3.1.0 es pot descarregar? No se suposa que anem a obtenir un descompte quan 3.x sembla?
    No anunciar res d'això

En un altre tema, aquí en el seu propi fòrum, podries dir-me per què quan el meu idioma es configura en anglès, veig tots els menús, missatges, etc en francès? Vaig tractar d'esborrar les galetes, memòria cau, a la pàgina refrescant, però res va servir, encara estic en francès!
    Simplement feu clic a la bandera Anglès per tornar a l'idioma Anglès I comprovar el seu idioma d'usuari per defecte en el Panell de control - mod vol ser intel ligent, així que quan algú diu que la seva llengua materna és el francès que el portarà de tornada a França.

Quote Iniciat per vBET View Post
    Necessites accés a Internet per utilitzar vBET. Altrament el no pot treballar - les traduccions són fetes des de Google. Ser segur que res bloca el vostre accés a 3es festes. També sofriràs el que tens ara. Accés d'internet és alguna cosa usual per a fòrums
    Fins i tot si s'executen de manera local, que encara tenen accés a Internet a través del meu fòrum local ... però hi ha una manera de fer aquest treball perquè vull provar abans de viure amb ella ... No hi ha res que bloquegi el fòrum. Per què estàs afegint que part del sofriment, amb el que tinc ara i que Internet és comú que els fòrums? Creu vostè que no és just per tractar de provar coses abans d'arriscar en un fòrum en viu abans? I sí, 2.x estava funcionant molt bé abans.

No anunciar res d'això
    Bé, pres directament del seu post # 720 en vbulletin.org:

Quote Iniciat per NLP-er
    És per això que - qualsevol persona que em va donar en aquest projecte fins ara, rebrà una llicència d'ús gratuïta i un enllaç de crèdits de lliure llicència d'extracció per 3.0.0
    Es tracta d'algun tipus de descompte ... però no va oferir això a mi encara ... Llavors, com puc obtenir una llicència d'ús més lliure i l'eliminació de la llicència?

Simplement feu clic a la bandera Anglès per tornar a l'idioma Anglès I comprovar el seu idioma d'usuari per defecte en el Panell de control - mod vol ser intel ligent, així que quan algú diu que la seva llengua materna és el francès que el portarà de tornada a França.
    Em va semblar per què. S'afegeix / fr al final en lloc de només http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Fins i tot si s'executen de manera local, que encara tenen accés a Internet a través del meu fòrum local ... però hi ha una manera de fer aquest treball perquè vull provar abans de viure amb ella ... No hi ha res que bloquegi el fòrum. Per què estàs afegint que part del sofriment, amb el que tinc ara i que Internet és comú que els fòrums? Creu vostè que no és just per tractar de provar coses abans d'arriscar en un fòrum en viu abans? I sí, 2.x estava funcionant molt bé abans.
    El fet que la connexió a Internet és necessari per aquest mod per executar
    Sobre les proves si us plau provar el fòrum no està disponible per a la vista del públic.

Es tracta d'algun tipus de descompte ... però no va oferir això a mi encara ... Llavors, com puc obtenir una llicència d'ús més lliure i l'eliminació de la llicència?
    És senzill - perquè vostè no compleix amb la condició descrita. Vegeu la data de missatge

Em va semblar per què. S'afegeix / fr al final en lloc de només vBulletin Empresa Traductor (VBET) - Desenvolupat per vBulletin
    M'alegro que hagi resolt aquest cas.

Encara té el problema amb la instal lació? En cas afirmatiu, em PM accés al seu PC d'administració i FTP El comprovaré

El fet que la connexió a Internet és necessari per aquest mod per executar
    Sobre les proves si us plau provar el fòrum no està disponible per a la vista del públic.
    Prova d'un fòrum a nivell local significa per si mateix que no mostren a ningú!

Com ja he dit, jo no sóc capaç de veure les opcions de VBET principal en el meu admincp quan es prova en el meu fòrum local. Tracta de posar la teva hack en el meu fòrum en viu, així que no sé i al que vaig a fer amb això ja que no tenia realment estima el tipus de respostes que em van donar aquí.
    Durar editat per vBET; 06-11-09 A 00:56. Raó: Temes de turisme traslladats a PM

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •