Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 13 de 13

Tema: Problemes amb 3.1.0 acaba de comprar!

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Cybershaolin View Post
    Prova d'un fòrum a nivell local significa per si mateix que no mostren a ningú!
    Que és gran

Com ja he dit, jo no sóc capaç de veure les opcions de VBET principal en el meu admincp quan es prova en el meu fòrum local. Tracta de posar la teva hack en el meu fòrum en viu, així que no sé i al que vaig a fer amb això ja que no tenia realment estima el tipus de respostes que em van donar aquí.
    Un cop més, la resposta és - Vaig a manejar això. Si us plau, em PM tots els detalls i que no ha de posar-lo en el seu veritable fòrum just abans de PM em accedir als detalls de la targeta de prova
    Lamento que no es donen compte de la resposta que et vaig a ajudar d'aquesta manera. Per desgràcia no sé quina és la raó d'aquest problema i que necessiten tenir accés a ser capaç d'investigar per tu i resoldre per a vostè. Ho sento pels problemes i esperar a la tarda, amb els detalls.

Sense possibilitat de comprovar, el nostre únic consell que per ara està de nou - assegureu-vos que vostè té accés a Internet. I per que em refereixo al teu servidor. Jo sé que l'equip té accés, però sembla que el servidor està bloquejat per comunicar-se amb la paraula exterior. Una altra raó pot ser que vostè no ha instal lat la biblioteca CURL de PHP. No puc dir res més, sense possibilitat de comprovar-ho.
    Durar editat per vBET; 06-11-09 A 02:28.

lol Això no és possible iniciar sessió en un fòrum local (com l'ús de EasyPHP, XAMPP o el que sigui, amb la IP local), és a dir:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php.). Vostè ha de saber sobre això. Però de tota manera, oblidar-se'n. Jo no ho necessito més.

Tinc les meves respostes sobre altres coses que, Nevermind.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

lol Això no és possible iniciar sessió en un fòrum local (com l'ús de EasyPHP, XAMPP o el que sigui, amb la IP local), és a dir:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php.). Vostè ha de saber sobre això. Però de tota manera, oblidar-se'n. Jo no ho necessito més.

Tinc les meves respostes sobre altres coses que, Nevermind.
    Ho és si vostè té la seva pròpia IP a la WAN (no només LAN). 127.0.0.1 que és la mateixa que localhost i això vol dir que vostè desitja connectar amb la màquina actual. No obstant això, vostè encara té la seva pròpia adreça IP. I fins i tot si és només en xarxa local ja podeu configurar el fòrum de prova en la mateixa màquina en la qual han fòrum real. D'acord amb la llicència vBulletin vostè té dret a establir aquest fòrum en el directori testvb, però no ha d'estar disponible per a la vista del públic.

En cas de qualsevol problema futur acaba d'escriure. Estem aquí per ajudar-

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •