Sí, i estic fent servir l'última versió, 3.3.3.
Sí, i estic fent servir l'última versió, 3.3.3.
Estrany. Si us plau, digui'ns com reproduir el problema - anem a treballar en una solució més elegant, que no serà necessari canviar els arxius addicionals Matías.
Pot reproduir-se en endavant el servidor? És a dir, en la prova d'àrea de missatges?
No, això no pot ser demostrat aquí, perquè no utilitzar l'opció de Matías per incloure els títols de fil en els enllaços anterior / següent (els que es mostren a sota del editor resposta ràpida). En primer lloc, hauríem d'activar l'opció.
Val, - ara sabem com es pot reproduir. Anem a comprovar-ho en la nostra versió de prova i buscar una altra solució. Moltes gràcies!![]()
Ho sentim, però no podem reproduir aquest problema.
Ho hem provat en 3.5.0 i Matías VBET 3.3.3. Quines versions tens?
Assegureu-vos d'haver instal lat l'última versió VBET (Si el vostre)
el que sobre l'actualització product_vbenterprisetranslator.xml de do-not-carregar la carpeta?
Estic usant VBET 3.3.3 i 3.3.2 Matías. El meu langtitle etiquetes no estan sent analitzades a la pàgina de perfil d'estadístiques, ja sigui ara, el que sembla. Molt estrany!
Per solucionar l'anàlisi de langtitle sota el perfil de "Estadístiques" (on diu "últim missatge: ..."), que vaig fer aquest canvi en class_userprofile.php:
Cerca:
Substitueix:PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
No hi ha forma de les etiquetes estan sent analitzats a nivell mundial, en cas contrari, aquest canvi no seria necessari. Així mateix, no hi ha ganxos en aquest arxiu de classe.PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
if (strpos($this->prepared['lastposttitle'], '[/langtitle]'))
{
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$this->prepared['lastposttitle'] = vbet_parseTitle($this->prepared['lastposttitle']);
}