Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: GMS ChatBox EVO

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre Junior nectons's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Ubicació
    Πειραιάς
    Missatges
    10

Default GMS ChatBox EVO

Text automatically translated from: Greek to: Catalan
    Translated text
    Vaig comprar el msg finestra de xat evolució i meravellós programa. Però malauradament no funciona quan la traducció. Per què és això; És ajax? Quan em vaig donar la llengua grega en el xat funciona la normalitat de nou.
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hi ha milers de mods per vBulletin. Anem a donar suport més comuns i augmentar el nombre de mods compatibles d'acord a les possibilitats. Això necessita temps i, de vegades de banda la possibilitat segon (l'altre mod).

Pot ser AJAX, però no ha de (VBET recolza editors AJAX per vBulletin, però això està integrat amb cada editor per separat - això a causa de l'arquitectura de vBulletin).

Si us plau, escrigui en les peticions de característiques, nova sol.licitud de suport a aquest mod. També s'adjunti tota la informació necessària sobre el comportament real i l'enllaç al lloc de modificacions (si no se li permet però, per enviar enllaços, per ser enviada en PM).
    Durar editat per vBET; 05-11-09 A 04:34.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •