Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Jo no conec a aquest mod. Pot vostè descriure com està funcionant? ¿Té el seu propi subdirectori a la URL? Es genera una sortida sense necessitat d'utilitzar de global_complete ganxo (només s'imprimeix a la sortida)? Em pot donar la URL exacta on pugui veure-ho en acció?
OK - Veig que aquest model és l'ús global_ completa - Em vaig equivocar dient que probablement no sigui causa de "vbet_flag 'tema. Veig el tema i veig que els vincles es trenquen després de la primera traducció - els estan començant per '.' (Punt) - sense www. Si us plau, em PM accedir als detalls de la teva Admin CP i FTP - Vaig a veure el problema i corregir-lo.
Per desgràcia, aquestes opcions ens donen res. En aquest moment som conscients del problema, però no coneixen la causa. En el conjunt del diagnòstic i la correcció que necessiten tenir accés al teu fòrum.
Per desgràcia, aquestes opcions ens donen res. En aquest moment som conscients del problema, però no coneixen la causa. En el conjunt del diagnòstic i la correcció que necessiten tenir accés al teu fòrum.