Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast
Resultats 11 a 20 de 28

Tema: VBET et necessitem

  1. #11
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

    Default

    OK, assegura't que has de "arreglar" que vostè va esmentar també hi si us plau.


    ha d'estar en camí de qualsevol seg

  2. #12
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Tenim ordres d'uns pocs avui en dia. Ningú de la seva adreça de correu electrònic - si us plau PM / correu electrònic que la fi és la seva. Pot ser la resposta al correu de confirmació, identificació de l'ordre, identificació de la transacció de PayPal, el que ens permetrà comprovar que un de les comandes és de vostè

  3. #13
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

    Default

    PM ENVIAT ....

  4. #14
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Fet. Com vaig escriure davant integració amb vBSEO va ser necessitat de bell nou a causa de vBSEO l'actualització i algú van trencar les vostres regles. Per favor comprova el vostre fòrum i ens va fer saber per si de cas de qualsevol assumpte
    Durar editat per vBET; 06-05-10 A 00:54.

  5. #15
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

    Default

    Els meus errors webmaster s'han multiplicat 10 vegades. Estem ordi apareix a google ara estem fins i tot tenint problemes amb el rastreig del lloc.

    He pagat més de $ 4000 dòlars per tot i això hauria d'haver passat mai. Codificadors i Matías VB.org diuen que el seu programa d'aquest .. Què està passant aquí algú és responsable

  6. #16
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Què errors webmaster? Si us plau, donar exemples d'ells. Jo no puc dir el que està passant, si no tinc informació suficient.

    També tingui en compte que no som responsables pels altres - els diners que està escrivint no es gasten en VBET i la menció que no tenen res a veure amb la recerca de la seva solució.
    Si està al costat VBET estarem encantats de ajudar-lo - primer cal determinar, i en aquest moment no se sap molt bé el que està escrivint. Si us plau, donar exemples dels errors del seu webmaster

  7. #17
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

    Default

    Im no pot adjuntar un arxiu csv directament de google aquí ..

    S'entra en detalls sobre quin és incorrecte. Si t'agrada que et pot donar informació per a administradors web de Google d'usuari d'eines d'accés, etc

  8. #18
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    OK - que PM em pots accedir als detalls o enviar arxius per correu electrònic. Però no necessitem tots els errors, només alguns exemples - que també es pot incloure aquí.

  9. #19
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Tot i així no aconsegueix res de tu ... Realment té eines reals Webmaster errors o no? Si és així - si us plau proporcioni els que podrem comprovar el que està passant.

  10. #20
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

    Default

    Ja estic de tornada sentim,

    correu electrònic enviat amb les dades d'entrada.
    Durar editat per vBET; 07-05-10 A 18:18. Raó: BBCode correcció

Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •