Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: Compressió d'error!

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Default Compressió d'error!

Crec que tot està instal lat correctament, però quan aquesta opció està activada, em surt aquest error a la meva pàgina web:

Contingut d'error de codificació
    La pàgina que està intentant veure no pot mostrar perquè utilitza un formulari vàlid o no admès de la compressió.
    * Si us plau, poseu-vos en contacte amb els propietaris de llocs web per informar d'aquest problema.

Pots si us plau ajuda!

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

A més, fins i tot amb el producte amb discapacitat, la meva pàgina del portal és ara només una pàgina en blanc.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si té un problema amb VBET discapacitats no és culpa de VBET.
    Tingueu en compte que si vostè està ufing Matías i VBET desactivat per Admin CP VBET llavors no es desactiva però - a causa de tou segueixen redirigint a VBET en htaccess i seguir utilitzant les funcions de VBET en dos arxius modificats de Matías ..

En primer lloc hem de determinar què és culpa de VBET. Assegureu-vos que està completament VBET Minusvàlids. Si és així i la qüestió segueix sent que succeeix llavors VBET no és la causa.

Esteu utilitzant Matías? Quin és l'estat quan VBET és completament desactivat (al Admin CP + + regles htaccess revocar els canvis de Matías)?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Quan està completament desactivat, com s'ha descrit anteriorment també (I va tornar de tots els canvis), llavors tot ha tornat a la normalitat.
    Sí, l'utilitzo Matías. Quan activeu aquesta em dóna la "compressió" d'error, i la meva pàgina del portal és una pàgina en blanc.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Bé, així que - estem segurs ara que està relacionat amb VBET. El problema no és un estàndard - així que m'agradaria preguntar-li sobre altres mods que utilitzeu. Té algun mod per a la compressió?

Pista següent de la pàgina en blanc - si us plau assegureu-vos que ha instal lat mòduls de PHP: CURL i iconv (http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8)

¿En què s'ha utilitzat la traducció enllaços SEO? Ha afegit que les regles VBET. Htaccess? Si és així - el que és la URL del seu fòrum? - ¿Utilitza sub-directori en l'URL (en aquest cas, les regles han de ser modificats com es descriu en les instruccions)?

Si us plau faci còpies de tots els arxius que canviarà durant la instal lació i integració, i la instal lació del producte tot de nou des de la mendicitat. Assegureu-vos que les instruccions de guaret amb precisió. Si desitja que la instal lació per vostè que vostè pot comprar el servei d'instal lació de $ 30: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

O l'home **********. Per Déu que vaig a pagar per la instal.lació ara. Jo només vull saber en primer lloc, quan això es faci si us plau. Perquè no es pot permetre el luxe de tenir al meu portal en blanc. Gràcies per la seva ràpida resposta. L'hi agraeixo.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si us plau PM o els detalls d'accés a correu pel que serà capaç de fer fet la instal.lació.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •