Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: Imatges de la bandera opcions alternatives

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
  1. #1
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

    Default Imatges de la bandera opcions alternatives

    Hola,

    Com que Google està fent molta calor en la velocitat de pàgines web que he estat corrent la prova al meu lloc.

    40% del temps de càrrega es deu a la càrrega d'imatges més o menys 30 traductor bandera.

    Això no és un error o fallada només un intent de tenir un lloc ràpid.

    Quines alternatives hi ha per combatre això?

    He provat el menú desplegable, però no crec que Google pot rastrejar els enllaços.

    Podríem / convertir les banderes actuals als sprites CSS perquè es carreguin com una imatge en lloc de 30 imatges per separat?

    Qualsevol altra opció benvinguda si us plau.

    Gràcies.
    Durar editat per Snake; 29-04-10 A 21:21.

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Tingueu en compte que els resultats no són representatius. Qualsevol navegador després de la visita per primera vegada en el seu fòrum té imatges en memòria cau i no tenen els de nou (només si la seva memòria cau externa venç, o si la força és com shift + F5 en IE). Així que el que mesura és el temps de la primera visita. Tenir imatges no afecten el temps de resposta de les sol.licituds de continuació.

    Així que pren les banderes del 0% del temps de càrrega de la pàgina per a la majoria de la petició que es tracta del seu fòrum.

    Google pot rastrejar els enllaços al menú desplegable caiguda, perquè són simplement inclosos en la sortida HTML (es pot comprovar) - pel que Google ho veu i s'arrossega com qualsevol altre dels seus enllaços.

    Ja es demani característica de suport per als sprites CSS - si us plau veure aquí el debat sobre aquest tema: http://www.vbenterprisetranslator.co...ss-sprite.html

    Per altres opcions - vostè pot eliminar totes les imatges de banderes i mostrar els vincles de prova. Per això n'hi ha prou amb editar la plantilla per les banderes. Tingueu en compte que s'inclinen cap avall de menú no utilitzar la plantilla i en aquest moment requereix la modificació del codi. Nosaltres li podem donar més detalls si vostè està interessat

    PS.
    Estàs segur que els robots de Google són la descàrrega d'imatges, i no simplement veure la vista de text de la pàgina?

  3. #3
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

    Default

    He aconseguir el menú desplegable que mostra a la plantilla de peu de pàgina.

    Aquest és el codi que es mostra a la font.

    Googlebot pot obrir el mateix Javascript? No No pot.

    Aquest és un gran problema, aquests indicadors d'afegir 50% als temps de càrrega de la pàgina en el món real, a causa del grandària de les imatges, 50 connexions estranyes, recerques, etc

    Pàgina Web Analyzer - l'optimització de lloc web gratuït d'eines web velocitat de prova consulteu el lloc web Informe sobre l'execució de l'optimització del lloc web

    Que el lloc web proves de sortida només html, etc servidor de velocitat no està inclòs.


    Em 7s sense banderes activat, de 14 anys si els han permès.

    Que és enorme, que són dolents i que realment necessita una solució millor.

    <Td <a class="vbmenu_control"> id = "vbettranslations" href = "http://www.computer-juice.com/forums/ $ show [nojs_link] # vbettranslations" accesskey = "5"> Traduccions </ a > <script type="text/javascript"> vbmenu_register ("vbettranslations"); </ script> </ td>
    Durar editat per Snake; 30-04-10 A 00:25.

  4. #4
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Tingueu en compte que ja li va donar enllaç a la pàgina sobre aquest tema i la informació que som conscients d'altres banderes de la possibilitat de solucions i considerem que és ja. Gràcies que ens vol mostrar l'important que crec que és

    També tingui en compte que Google no ha d'obrir cap Javascript per veure totes les banderes que es troben al menú desplegable. El codi que t'ha donat és per als navegadors i canvia el menú desplegable perquè sigui visible per als usuaris. Tots els robots de veure-ho immediatament, perquè el menú desplegable s'inclou en la sortida HTML (no preses per Ajax) - acaba de trobar favor en la sortida HTML següent:
    Code:
    <div class="vbmenu_popup" id="vbettranslations_menu" style="display:none;margin-top:3px" align="left">
    I veuràs que cauen s'inclou en la sortida HTML i robots veure totes les banderes, només els navegadors no ho mostra a la mendicitat per l'estil display: none i el guió que vostè ha assenyalat és només per als navegadors perquè sigui visible.

    Vaig revisar la pàgina web en l'analitzador que t'ha donat i els resultats són completament diferents el que li va donar aquí.
    HTML de càrrega: 0,46 segons
    Imatges de la càrrega total: 3,51 segons (Incloent totes les imatges no només les banderes).

    I si us plau, tingui en compte una vegada més que són la interpretació de resultats en forma equivocada, perquè no compleix amb el concepte de memòria cau dels navegadors web. Els navegadors web són l'emmagatzematge en memòria cau les imatges i no demanar les sol.licituds a la propera. Per tant el temps afegit per descarregar banderes és mínim per als usuaris que estan veient centenars de pàgines i va prendre les banderes des del principi. Jo ja punt de la seva atenció en això i vostè pot comprovar vostè mateix acaba d'anar al seu propi fòrum i veient que no estan a l'espera segons per qualsevol imatge, sinó que immediatament.

    No obstant això som conscients que els nostres usuaris els agradaria tenir també una altra opció per a les banderes i es posarà a prova la solució proposada en el fil que t'ha assenyalat anteriorment.

  5. #5
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    18

    Default

    Quote Iniciat per Snake View Post
    Hola,

    Com que Google està fent molta calor en la velocitat de pàgines web que he estat corrent la prova al meu lloc.

    40% del temps de càrrega es deu a la càrrega d'imatges més o menys 30 traductor bandera.

    Això no és un error o fallada només un intent de tenir un lloc ràpid.

    Quines alternatives hi ha per combatre això?

    He provat el menú desplegable, però no crec que Google pot rastrejar els enllaços.

    Podríem / convertir les banderes actuals als sprites CSS perquè es carreguin com una imatge en lloc de 30 imatges per separat?

    Qualsevol altra opció benvinguda si us plau.

    Gràcies.
    Jo podria reduir les banderes de 18Kb de mida general de 6kb, només has de guardar les imatges amb ajustaments de compressió més alta.

  6. #6
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per Ramses View Post
    Jo podria reduir les banderes de 18Kb de mida general de 6kb, només has de guardar les imatges amb ajustaments de compressió més alta.
    Què eina em suggereixen?

  7. #7
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    18

    Default

    Quote Iniciat per vBET View Post
    Què eina em suggereixen?
    Vaig fer servir Photoshop.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •