Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Matías i htaccess.

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    67

Default Matías i htaccess.

Estic usant mcloud de les diferents característiques desig llevat que no reescriure urls amb Matías

Així que cal afegir:
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    o només:
    RewriteRule Categories language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]
    - Quan no reescriure urls amb Matías

(També podeu enviar el seu possible htaccess aquí -. Per veure un exemple de com es veu a Matías + VBET)
    Durar editat per krisp; 04-11-09 A 15:01.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si utilitzeu Matías ha d'utilitzar les regles creades per als fòrums amb Matías - si Matías no funcionarà en absolut. Aquestes normes permeten VBET cooperar amb Matías.

Si s'utilitzen regles dels fòrums sense Matías, a continuació, demanar que no es vagi per Matías i Matías no farà res per aquesta sol.licitud.

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    67

Tingueu en compte que no tinc htaccess. En absolut. Com que jo no reescriure les adreces URL amb vbeso no es necessita. Jo sols recórrer diferents característiques com = nofollow, metatags, etc estendre Totes aquestes característiques són vBSEO treballant molt bé amb el no. Htaccess en absolut.

El segon d'importar el producte VBET tant admincp i el fòrum va completament en blanc i no tinc accés a la forma en absolut.

La creació d'un htaccess amb qualsevol.:

RewriteEngine On

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / $ 2 [L, QSA]
    o

RewriteEngine On
    RewriteRule Categories language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]

- No fa cap diferència. Stil, no és possible comunicar-se amb el fòrum a tots.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per krisp View Post
    Tingueu en compte que no tinc htaccess. En absolut. Com que jo no reescriure les adreces URL amb vbeso no es necessita. Jo sols recórrer diferents característiques com = nofollow, metatags, etc estendre Totes aquestes característiques són vBSEO treballant molt bé amb el no. Htaccess en absolut.
    En tals regles d'ús del cas per a fòrum sense vBSEO

Quote Iniciat per krisp View Post
    El segon d'importar el producte VBET tant admincp i el fòrum va completament en blanc i no tinc accés a la forma en absolut.
    http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8

Assegureu-vos també que es realitzin tots els passos d'instal lació i la integració adequada.
    En cas que no s'encarregarà d'aquest PM em accedir als detalls de la teva Admin CP i FTP.
    Durar editat per vBET; 05-11-09 A 00:25.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •