Quote Iniciat per JinLeeHui View Post
Hola,
ho sento, sóc nou en els fòrums. La meva feina consisteix a completar l'enquesta sobre orgànics te verd xinès.
Si vostè té un minut, i després podria favor el missatge jo que és la seva marca preferida de te verd?
Gràcies per endavant,
Jin teu
lol ... el que una dutxa. Ara vaig a haver de preocupar-se pels spammers internacionals i crec que ..

Quote Iniciat per Jesh View Post
Lloc mostra ara: Resultats 1 - 10 d'aproximadament 16.200 de coinforums.com. (0,21 segons) a Google.

Augment del trànsit ha estat gairebé 3 vegades ara i que encara estan rebent un augment. Aquest lloc té nou i és un fòrum + una galeria de monedes i bitllets. Hem estat rebent visites de 85 països diferents, en comparació amb aproximadament el 20 abans d'instal lar.

Els resultats són molt favorables.
Jesh, això és impressionant. M'estic posant més temptats a provar això.

Per cert, si no s'ha esmentat abans ... Michal, ets un geni per inventar això. I em sorprèn que ningú té ja comprat encara.

Només vaig poder veure aquest ser encara més popular en els propers anys.

Jo estava buscant a la xarxa l'altre dia, i em va semblar molt difícil de trobar programari de traducció per als llocs web normals. (Sense vBulletin) o alguna cosa que sigui fiable i popular. Tot el que podia trobar algunes companyies ombra aquí i allà. Potser una oportunitat de negoci per a algú més per prendre avantatge de. Realment m'agradaria convertir més dels meus altres llocs en el futur. (VBulletin no relacionats)