Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 11

Tema: El contingut retroactivament ser traduït?

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    61

Default El contingut retroactivament ser traduït?

El meu enteniment de vBET és que automàticament generarà 51 traduccions per a cada peça de contingut que és creat. Això cria algunes preguntes. Fa vBET ja no necessita caching contingut traduït de llavors ençà ja existeix per tot acontentar? Una altra pregunta tinc és en consideracions a quan vBET #el 4.x #ser #instal·lar. És l'existint contingut (el contingut va entrar ans vBET va ser instal·lat) va traduir a 51 altres llengües o fa la traducció comença amb contingut nou només? Si el contingut existent no automàticament tradueix a 51 altres llengües, farà així que si just obres el document i força un refresh o és altres passos van requerir? És allà un fitxer de lot es pot córrer allò en comptes d'això per obligar una traducció de la base de dades sencera? I, que pot ser determinat si un document ha estat traduït per vBET a 51 altres llengües? Gràcies per llegir a través de totes aquestes preguntes!

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No - VBET no es genera automàticament 52 traduccions per a cada missatge. Això està prohibit per la TOS de Google. VBET tradueix en la demanda i, per descomptat, està utilitzant la memòria cau si els resultats ja estan emmagatzemats en memòria cau.
    VBET es traduirà tot el seu contingut - l'antic i nou, perquè la traducció de la demanda. Vostè pot sentir fa algunes Va traduït ja, perquè la primera traducció porta més temps (ja que cal esperar els resultats de Google), després que és molt més ràpid. No és necessari per obligar a actualitzar qualsevol contingut - pàgina traduïda tenen URL diferents.

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    61

OK, ara ho entenc. Crec que estava confós per la descripció que apareix a la pàgina principal VBET quan diu, "VBET instant fa que el fòrum té contingut 52 vegades més, en 52 idiomes! Això significa que les URL 52 vegades més que les discussions que avui serà visitat pels usuaris que busquen contingut en el seu idioma natiu ".
    Si us plau, sàpiguen que estic molt content amb els resultats que estic veient ja des VBET. No obstant això, la descripció de com funciona VBET significa que si algú, per exemple, Espanya, entra en una consulta de cerca de Google en espanyol per alguna cosa que s'ha introduït en anglès al meu lloc, no serà capaç de trobar-lo? Una vegada més, crec que VBET és revolucionari i un gran exemple de bones pràctiques de programació. Només he d'estar segur que entenc la forma en què opera totalment. Només que em assenyali un recurs existent si ja s'ha explicat. Gràcies!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

La descripció diu com els vostres actes de fòrum - i després d'instal·les vBET els vostres actes de fòrum com té instantàniament 52 cronometra més contingut
    Google i altres robots s'estan arrossegant en aquests moments les seves pàgines traduïdes i els índexs en els idiomes apropiats. Així que si algú d'Espanya posarà en consulta Google en espanyol es pot trobar el contingut traduït
    És algú des d'Espanya posarà consulta en anglès llavors naturalment Google buscarà contingut anglès. Encara et pot utilitzar vBET opcions a automàticament redirigir tal hoste a la seva llengua (vBET l'homologa pels encapçalaments envien per navegador de web)
    Si vostè té alguna altra pregunta - si us plau pregunteu

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

No google traductor lliure fer el mateix?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per hotslot View Post
    No google traductor lliure fer el mateix?
    No Google traductor gratuït, no li donarà 52 vegades més URL que estan indexades i se l'emporta el trànsit addicional. Google no traduirà la seva adreça URL. Google no permet als usuaris escriure missatges en diferents idiomes. Google només es tradueix. VBET dóna suport a la societat multilingüe i li dóna un millor SEO.

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

Estic d'acord, em va a comprar molt aviat.

No obstant això, jo tenia un amic fa poc compri aquesta "fa 4 dies" i que encara no ha vist cap de les pàgines indexades en diferents idiomes, fins i tot en diferents països de Google motors de cerca.
    Durar editat per hotslot; 18-04-10 A 02:37.

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    34

Quote Iniciat per hotslot View Post

No obstant això, jo tenia un amic fa poc compri aquesta "fa 4 dies" i que encara no ha vist cap de les pàgines indexades en diferents idiomes, fins i tot en diferents països de Google motors de cerca.
    Amic, que sol trigar setmanes, fins i tot mesos. El seu coneixement comú de les persones que estan en l'optimització de motors de cerca.

A més, jo personalment ni tan sols recomanem descarregar a no ser que tingui Matías també. Matías té el motor de la URL de cerca .... i VBET fa que el seu fòrum llegible en tots els idiomes i també els índexs en molts motors de cerca més de tot el país.

Una vegada que el motor de cerca reconeix el contingut de les seves pàgines són acceptables per als seus motors de cerca (el llenguatge), que els portarà polz

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per mikeinjersey View Post
    A més, jo personalment ni tan sols recomanem descarregar a no ser que tingui Matías també. Matías té el motor de la URL de cerca ....
    vBulletin 4.x té la funcionalitat d'anuncis URL amigables - no cal mcloud d'això. Per descomptat que hi ha diferències entre les possibilitats de configuració d'URL natiu vBulletin agradable i URL Matías.

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

Quote Iniciat per mikeinjersey View Post
    Amic, que sol trigar setmanes, fins i tot mesos. El seu coneixement comú de les persones que estan en l'optimització de motors de cerca.

A més, jo personalment ni tan sols recomanem descarregar a no ser que tingui Matías també. Matías té el motor de la URL de cerca .... i VBET fa que el seu fòrum llegible en tots els idiomes i també els índexs en molts motors de cerca més de tot el país.

Una vegada que el motor de cerca reconeix el contingut de les seves pàgines són acceptables per als seus motors de cerca (el llenguatge), que els portarà polz
    No crec que això és cert. Aquests llocs web tenen alta qualificació de relacions públiques i han estat en línia durant 10 anys.

Im bastant segur que li agradava per Google.

Salutacions cordials

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •