Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 15 de 15

Tema: Problemes amb VBET (Pàgines vBadvanced / blanc)

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

Traductor pàgina d'inici = D'acord
    cardshare.tv / tl /

No obstant això / fòrum d'espectacles com aquest:
    cardshare.tv / tl / fòrum /

Prefereixo mostrar com:
    cardshare.tv / fòrum / tl /

Però em sembla que no pot trobar la manera de fer això sense trencar alguna cosa.

També quan es visualitza un missatge que s'extreu / fòrum / totalment.

per exemple, cardshare.tv/tl/cccam-exchange-local/27526-lokal-sport-sky-alemanya-lahat-ng-hd-s.html

i això fa que algunes imatges no es mostrin correctament.

Si vostè em podria ajudar a corregir aquest seria molt apreciada.

Em vaig adonar que va dir alguna cosa sobre modifiying 2 primeres regles ... Exemple?

Gràcies

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Val, - que tenen una configuració incorrecta.

Si us plau, configurar les opcions principals apropiadament. Configuració del directori del fòrum, de domini en blanc (no està escrit per usar-lo només quan els sub-dominis s'utilitzen), estableix les normes adequades per htaccess al directori del fòrum (que hagi exemple.: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html si vostè té problemes d'enviar la seva real. htacces contingut i li dono li corregeix una).

Així que aquesta és l'inici - realitzar traduccions de fòrum treballant apropiadament. Quan això és correcte en línia sencera, llavors començar a integrar altres parts - com les pàgines fora de fòrum que estan suportats per vB: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54

O vBadvanced integració. Aquí és l'enllaç per vBadvanced dinàmica: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Tingueu en compte que no tots els productes vBadvanced integració es recolza en aquest moment - així que si us plau sigui específic.

Si us plau, la primera part, que els altres. No haurà de treballar d'una altra manera. La base és: traducció fòrum està treballant. Llavors vostè està llest per integrar altres parts.

Estem aquí per ajudar- Així que pregunti, donar l'estat actual i així successivament. Si vostè sent que millor que algú ho faci per vostè - comprar sobresurten http://www.vbenterprisetranslator.co...de-service.php i ho fem per vostè. Abans de pensar-hi buing - si us plau, només en guaret exactament totes les instruccions - que anem a fer el mateix si vostè compra el servei d'actualització, ho farem, només en guaret el manual ...

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

He comprat una actualització i esperem sentir de vostè com més aviat millor.

Vaig tractar de configuració / fòrum i treure el domini i va tractar d'una sèrie d'altres valors, però això va causar els fils quan es tradueix en tornar la pàgina principal de la.

Suposo que això es deu a l'arrel /. Htaccess i fòrum /. Htaccess

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per contemptx View Post
    He comprat una actualització i esperem sentir de vostè com més aviat millor.

Vaig tractar de configuració / fòrum i treure el domini i va tractar d'una sèrie d'altres valors, però això va causar els fils quan es tradueix en tornar la pàgina principal de la.

Suposo que això es deu a l'arrel /. Htaccess i fòrum /. Htaccess
    Tenim un servei d'actualització sense resposta amb les dades d'accés - d'enviar el correu amb la resta. Si t'agrada la resposta si us plau No es poden fer actualitzacions sense accés

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Resolt Un dels problemes trobats amb la integració vBAdvanced CMPS - també resolt i la solució s'inclourà en la propera versió - per la qual cosa funciona sense cap modificació.

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •