Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 15

Tema: Problemes amb VBET (Pàgines vBadvanced / blanc)

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

Default Problemes amb VBET (Pàgines vBadvanced / blanc)

Ok,

Im tenir alguns seriosos problemes amb la instal.lació d'aquest mod.

Im no un principiant quan es tracta de la instal lació de mods i he escrit mods personalitzats, però això té alguna cosa trencat.

He seguit la guia sobre i llegir el FAQ, però sembla que no pot esbrinar per què el meu lloc ja no està funcionant correctament.

He instal lat el mod en cardshare.tv

Tinc la configuració de vBadvanced a l'arrel
    . Htaccess a / root reorientació dels no-www a www

Tinc vBulletin • la a / fòrum

Im també està Matías Mapa del lloc

He editat els arxius i. Htaccess demanat, el lloc després Semmes de treballar,

No obstant això vaig anar a veure un fil i només em surt una pàgina en blanc.

També vaig comprovar només va a www i em van donar una pàgina en blanc.
    Llavors vaig posar a l'arxiu. Htaccess s'edita al root /. Htaccess

que això estigui arreglat la pàgina en blanc, però en fer clic a traduir, aquest treball, però va afegir fòrum a la url, encara que no ha trencat res penes s'assembla una mica estrany?

Després va permetre a la bandera al fòrum, aquests mostren correctament en / fòrum, però vaig haver de copiar la carpeta d'imatges al meu / root i canviar la configuració a mida i afegir manualment la varible d'això per mostrar a la pàgina vBadvanced.

així com es pot veure im haver alguns problemes.
    També vaig tractar de desactivar el plugin perquè el lloc funcioni correctament, però el segueix sent el mateix, així que hauré de tornar enrere i desfer edicions pròpies.

Realment espero que algú pugui llançar alguna llum sobre els meus problemes com he sentit moltes coses bones sobre aquest mod i m'agradaria aconseguir amb ell.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

OK,

Després de més retocs que han aconseguit la primera pàgina (vBadvanced) la conversió dels fils traduir el que la majoria dels problemes són fixos.

No obstant això, l'única cosa que encara segueix sent un problema important.

Idioma per defecte funciona com hauria

Però

Si fa clic a traduir a la pàgina i feu clic en els fòrums, se li redirigeix a la pàgina principal.

Si vostè està en l'índex de fòrums i feu clic a traduir, se li redirigeix a la pàgina principal.

Si vostè està en l'índex de fòrums i veu un fil i feu clic a traduir, se li redirigeix a la pàgina principal.

Però si fa clic en un fil des de la pàgina principal (vBadvanced) que es traduirà.

Això ha de ser un problema amb l'arrel /. Ajustaments htaccess, però he tractat de modificar-los, però després simplement em una pàgina en blanc.
    Durar editat per contemptx; 20-04-10 A 16:57.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

Aquest és el meu. Htaccess a / fòrum

Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)

#RewriteBase /forum/

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.cardshare\.tv
    RewriteRule (.*) http://www.cardshare.tv/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

Em vaig oblidar d'esmentar im utilitzant les següents versions:

VBET: 3.3.2 (adquirit en l'actualitat)
    vBulletin: 3.8.0
    Matías: 3.3.0

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

Woo Hoo! - S'ha corregit.

Es va reduir a la configuració de VBET.

Eliminat: Directori de fòrums: / fòrum
    Setembre: Fòrum principal de domini: Targeta CardSharing Compartir Fòrum servidors CCcam Gbox Newcamd Dreambox

Ara tot sembla estar funcionant molt bé, vaig a controlar el meu sitemaps i veure com van les coses.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

Actualització:

Mapa del lloc ha crescut en més de 1,5 milions d'adreces URL, li farà saber la forma en què entra en contacte una vegada que el mapa presentat seu costat.

Acabo de compte d'un usuari publicar, que sembla una mica estrany?

Hola hola! - Targeta de CardSharing Compartir Fòrum servidors CCcam Gbox Newcamd Dreambox

que és la publicació en Anglès o així ho sembla, però, el seu mostrant-li publicar Anglès i mostrant que no es tradueix en anglès?

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

amic espero que l'hi va imaginar .. El personal no respon per aquí?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per hotslot View Post
    amic espero que l'hi va imaginar .. El personal no respon per aquí?
    Tingueu en compte que el nostre producte és utilitzat per clients de tot el món. Podem tenir grans diferències de temps. Per respondre la teva pregunta només has d'obrir qualsevol tema que vulguis en aquest fòrum. Gràcies

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per contemptx View Post
    Woo Hoo! - S'ha corregit.

Es va reduir a la configuració de VBET.

Eliminat: Directori de fòrums: / fòrum
    Setembre: Fòrum principal de domini: Targeta CardSharing Compartir Fòrum servidors CCcam Gbox Newcamd Dreambox

Ara tot sembla estar funcionant molt bé, vaig a controlar el meu sitemaps i veure com van les coses.
    Feliç el vas manejar. Veig que les nostres regles per vBET és injustícia. La nostra instrucció diu que si el vostre subdirectori d'usos del fòrum dins URL llavors t'ha de modificar primeres 2 regles. Vas abastar treballar el per canviar altres configuracions a no aconsellat, però quiet treballar - si trobes tot és OK - just deixar-lo mentre és. Si no llavors per favor contactar-nos i t'ajudarem amb configuració

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per contemptx View Post
    Acabo de compte d'un usuari publicar, que sembla una mica estrany?

Hola hola! - Targeta de CardSharing Compartir Fòrum servidors CCcam Gbox Newcamd Dreambox

que és la publicació en Anglès o així ho sembla, però, el seu mostrant-li publicar Anglès i mostrant que no es tradueix en anglès?
    Sí - hi ha lang BBCode usat erròniament - acaba d'editar missatge i eliminar lang BBCode. El més probable és Happen perquè l'usuari té una llengua materna mal situat al seu Panell de Control.

Tingueu en compte que VBET diverses possibilitats de com marcar idioma dels missatges:
    - De forma manual, afegint lang BBCode
    - Automàticament en establir l'idioma per defecte d'usuari en usuari CP
    - Automàticament mitjançant la detecció automàtica d'idioma (que ha activar en la secció d'opcions de Google)

En els fòrums de les que estem utilitzant l'última, ja que prevé contra la configuració d'usuari incorrecte. En aquesta estratègia cada vegada que arriba un nou missatge de Google se li pregunta perquè el llenguatge i VBET marca automàticament l'idioma del missatge (si Google és bastant segur - també configurable).

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •