Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 3 123 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 24

Tema: Preguntes freqüents

  1. #1
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default Preguntes freqüents

    Aquesta és la llista de preguntes freqüents. Vostè trobarà les respostes a continuació.

    Com configurar el suport per l'API de traducció?
    Com és compatible amb múltiples idiomes està funcionant?
    El que es requereix per a aquest mod per treballar?
    Després de la traducció me la pàgina en blanc - el que està malament?
    Després de la traducció tot el text desaparegui - el que està malament?
    Com comprovar tinc bloquejat pel proveïdor de traducció?
    Tinc: Fatal error: No es pot redeclare vbseo_thread_seotitle - Per què?
    Després de fòrum conjunt de la instal lació deixa de funcionar, fins i tot CP Admin - el que està malament?
    Tinc enllaços SEO traducció, jo faig servir Matías i en la pàgina principal no s'està traduint - el que està malament?
    Què fer, que té vincles bones traduccions de consens SEO?
    Tinc indexats pàgines de traductor d'edat (amb hl =) - Què fer?
    Tinc pàgines indexades d'un tipus d'enllaços d'edat (amb language =) I voler interruptor a enllaços de SEO- què per fer?
    Com tornar a l'idioma per defecte en fer clic en una bandera?
    Tinc advertències en mode segur - Què fer?
    Puc afegir pàgines traduïdes al mapa del lloc?
    Com traduir les pàgines fora del directori del fòrum?
    Em surt el missatge de correu electrònic sobre MySQL s'ha anat tema. Què està malament?
    Tinc en el meu langtitle url i no es tradueix, és un problema?
    La direcció URL inclou l'accentuada. És indexat per Google?
    Com arribar a límits de traducció més lent i pagar menys per a les traduccions per les API comercial
    Canvis sense traduir
    Traducció parcial
    Què per fer per tenir URL és traduït sota les banderes?
    Les banderes no són mostrades en estil mòbil
    Durar editat per Marcin Kalak; 01-06-15 A 10:02.

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default El que es requereix per a aquest mod per treballar?

    - Vostè ha d'instal lar i configurar adequadament (Si us plau llegiu acuradament les descripcions dels paràmetres)
    - Vostè ha de tenir instal CURL en php. La majoria dels servidors ja la tenen. Només ha d'instal lar el mod i si no funciona, pregunti al seu servidor per instal lar coses CURL. Mentre es pot deshabilitar o treure les banderes mod perquè els usuaris no es veuran afectats. Si vostè rep la pàgina en blanc per les pàgines de la traducció (que no afectarà a les pàgines normals) vol dir que vostè no té instal lat CURL - només l'instal
    - Vostè ha de tenir en el vostre iconv php. La majoria dels servidors ja la tenen. Si no és així es produirà un error o una pàgina en blanc per a les traduccions.

  3. #3
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default Després de la traducció me la pàgina en blanc - el que està malament?

    Només cal llegir resposta per la pregunta anterior

    També es pot comprovar aquesta documentació vBulletin sobre les pàgines en blanc: http://www.vbulletin.com/docs/html/blank_pages
    Tot i així - en primer lloc només assegura't que tens tot el que es necessita per VBET.
    Durar editat per vBET; 09-09-10 A 09:01.

  4. #4
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default Després de la traducció tot el text desaparegui - el que està malament?

    En aquest cas, vostè té tres possibilitats:
    1. Que no les instruccions d'instal lació en guaret. S'ha de configurar l'opció Fòrum idioma. Podeu configurar-mod
    2. Configurar mal Traducció de Google API clau - Posar en valor adequat o eliminar-lo (no es recomana - només un valor apropiat)
    3. Per alguna raó que va ser bloquejat per Google


    L'últim necessita un aclariment - ¿Com es pot dir que va ser bloquejat. Aquí és senzill manual de com fer-ho:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Durar editat per vBET; 14-03-10 A 01:48.

  5. #5
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default Tinc enllaços SEO traducció, jo faig servir Matías i en la pàgina principal no s'està traduint - el que està malament?

    Assegureu-vos que la seva Htaccess. les regles estan bé - especialment per als fòrums de subdirectori a la URL.
    Durar editat per vBET; 19-02-10 A 05:49.

  6. #6
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default Què fer, que té vincles bones traduccions de consens SEO?

    Vostè ha de fixar la corresponent opció en CP d'administració i canviar / crear. Htaccess (NOTA: Pots utilitzar enllaços de traducció del SEO fins i tot sense vBSEO!)

    per als usuaris de vBSEO veure aquí

    per als usuaris sense mcloud
    . - Si no té htaccess a continuació, utilitzar el de que no volen pujar directori en el paquet de mod - només pujar al seu directori de fòrum
    - Si tens .htaccess Arxiu, llavors afegir uno D'aquestes dues regles (si estàs utilitzant vB sócod Reescriure Amistós URLs' llavors posat aquells governa NOMÉS ABANS DE vB regles):



    - REGLES CURTES
    Més ràpid i més eficaç però pot ser utilitzat només si ets NO utilitzant enllaços amb 2-signes part i. e: yourforum.com/XY/

    Code:
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]


    - REGLES LLARGUES
    Pot per va utilitzar sempre

    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
    Durar editat per r.dziadusz; 08-11-11 A 20:52.

  7. #7
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default Tinc indexats pàgines de traductor d'edat (amb hl =) - què fer?

    Només conjunt de regles de reescriptura en Htaccess. - Google sabrà que la pàgina té lloc nou i el re-indexar sense cap pèrdua
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} (hl=)(zh-TW|zh-CN|..)$
    RewriteRule ^(.*)$ http://%{HTTP_HOST}/$1\?language=%2 [L,R=301]
    Durar editat per vBET; 09-10-09 A 18:30.

  8. #8
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default Tinc pàgines indexades d'un tipus d'enllaços d'edat (amb la llengua =) i vol canviar els enllaços SEO-què fer?

    Primer SEO de marca enllaça disponible. Després d'allò afegir aquesta regla a Htaccess. (Abans de vBET regles):
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} (hl=|language=)(zh-TW|zh-CN|..)
    RewriteRule ^(.*)$ http://%{HTTP_HOST}/%2/$1? [L,R=301]
    Tingueu en compte que aquesta regla també s'encarregarà de les redireccions dels enllaços de traductor d'edat (amb hl =)

    Aquestes normes pot, no treballen. En aquesta situació si us plau, fer-nos saber, que l'ajudarà. Ens va tornar a escriure Htaccess. les normes i adaptar-lo al seu cas, per a lliure.
    Un exemple com editar Htaccess. fitxer:modificacions a l'arxiu de. htaccess, però vostè no ha de fer-ho per tu mateix estarem encantats de fer aquests canvis en lloc de vostè!
    Durar editat per r.dziadusz; 14-10-11 A 09:47.

  9. #9
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default Com tornar a l'idioma per defecte en fer clic en una bandera?

    Si heu configurat l'opció de seguiment, llavors tornar al seu idioma per defecte només ha de fer clic a la bandera del seu idioma per defecte

  10. #10
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default Tinc advertències en mode segur - Què fer?

    Només ha de desactivar el mode d'estalvi - que està en desús en php i no s'admet en versions futures. Vegi aquí els detalls:
    PHP: Seguretat i Mode Segur - Instruccions

Pàgina 1 de 3 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •