Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: Instruccions d'traduir frases específiques que fixin

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

Lightbulb Instruccions d'traduir frases específiques que fixin

Hola

M'adono en el meu fòrum que Google no es tradueix en importants opcions de fòrum o noms fòrum correctament.

Per exemple, per a "desconnectar" es converteix en "Cancle", que és molt confús

També el meu "Introducció" es converteix en fòrum de "representacions"

Realment m'agradaria veure una opció per traduir frases de forma manual o fòrum vBulletin noms.

Potser manejar d'una manera com maneja Matías llimacs fòrum

crear un arxiu de configuració per a cada idioma que desitgi l'usuari per definir manualment certes frases i després l'usuari pot afegir

vbet_eng.php
    $ Frase [tancar] => 'Sortir'
    Fòrum => 'presentacions'

Totalment que m'ajudaria.

Jo sé que és impossible per als administradors com a 52 idiomes habilitats.
    És per això que no crec que una opció admincp seria bo.
    però el seu maneig a nivell d'arxiu base de configuració realment m'ajudaria

Starbug

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola
    Ja tenim en els plans per integrar VBET amb vBulletin sistema de frases de manera que les frases de la llengua apropiada serà presa. D'aquesta manera es realitza automàticament per VB - si les frases en un llenguatge apropiat existeix, llavors els que es prenen si no, original. Per això serà necessari que totes les frases en l'idioma diferent, ha d'estar dins de no traduir la zona (que està pensant en afegir senzilla eina que opaca les frases perquè no ho farà de forma manual). El que és important i molt bo en aquesta solució és que vostè pot trobar jocs de frases preparades per a diferents idiomes per VB.
    En aquest moment veiem alguns possibles problemes en aquesta solució, però anirem a per això aviat i guanyar amb els problemes si vénen

Té solució d'aquest tipus li satisfà?

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Trist per resposta tardana. Dins alliberament 4.5.0 hem afegit una traducció manual del text en la pàgina.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •