Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 3 123 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 24

Tema: VBET 4.2.1 no tradueix Matías missatges Javascript

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

Exclamation VBET 4.2.1 no tradueix Matías missatges Javascript

Hola

Em vaig adonar que amb VBET 4.2.1 i 4.0.2 vBulletin PL4 i vBSEO 03/05 RC3 avisos no es tradueixen.

Si us plau, consells

Starbug

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Vostè ha d'activar les traduccions - que està desactivat per defecte per raons de rendiment (no tothom ho està fent servir). Es troba la corresponent opció en vBET - > Misc opcions

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

Ho sentim, però no sóc estúpid.

És el cas contrari no hauria informat com a error!

Veure Patientenfragen.net - tenim les respostes

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No se suposa que cap dels nostres usuaris és una estupidesa És un procediment estàndard per informar sobre les possibilitats de configuració primer, perquè l'usuari pot simplement passar per alt alguns de configuració o fins i tot no buscar tal. Estic obrint novament la qüestió i es va

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

De fet, és un error, perquè ni tan sols es tornen a codificar. Nosaltres ens encarreguem d'això aviat

Per cert - ¿T'has adonat que ha trencat el disseny en la part superior de la pàgina per veure traduïda i desapareixen les seves banderes (ni tan sols en el codi de sortida )?... Veig que vostè ha fet alguns canvis manual de plantilla - si us plau marqui no és a causa dels canvis (el cos còpia de plantilla real en algun lloc, tornar, xec, va posar de nou).

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

El disseny no està trencat.

Que va veure una versió en memòria cau durant un resolució de problemes d'optimització d'APC el plugin de memòria cau

Proveu i vegi si encara veus una plz disseny trencat

PD: La "estúpida" la part que acabo de dir, ja que simplement va tancar l'informe d'error i el va traslladar sense esperar la meva resposta.
    Vostè ha d'esperar a la resposta dels clients abans de declarar resolt els problemes d'actius.
    És de mala educació en cas contrari
    Durar editat per StarBuG; 08-04-10 A 16:25.

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

Una nota més

M'agradaria rebutjar: *. js a l'arxiu robots.txt

Hi havia inclòs, però que s'elimina per ara només en cas que estava causant el problema de la traducció (que no ho és).

No obstant això, que podria causar problemes amb la nova versió fixa o puc incloure als meus fitxer robots.txt?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per StarBuG View Post
    Una nota més

M'agradaria rebutjar: *. js a l'arxiu robots.txt

Hi havia inclòs, però que s'elimina per ara només en cas que estava causant el problema de la traducció (que no ho és).

No obstant això, que podria causar problemes amb la nova versió fixa o puc incloure als meus fitxer robots.txt?
    Estàs segur de que l'useu robots.txt * notació ...

De tota manera el contingut de robots.txt no tenen impacte en VBET.

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    72

No és amb suport oficial en l'original, però protocoll bot de Google pot gestionar la situació.
    I això és el que compta

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per StarBuG View Post
    El disseny no està trencat.

Que va veure una versió en memòria cau durant un resolució de problemes d'optimització d'APC el plugin de memòria cau

Proveu i vegi si encara veus una plz disseny trencat

PD: La "estúpida" la part que acabo de dir, ja que simplement va tancar l'informe d'error i el va traslladar sense esperar la meva resposta.
    Vostè ha d'esperar a la resposta dels clients abans de declarar resolt els problemes d'actius.
    És de mala educació en cas contrari
    Dret - Ara el disseny està bé.

També gràcies per la seva suggeriment sobre el maneig dels problemes. Tingueu en compte que sempre es torna a obrir els temes si es considera que no és molt resolt i que "tancat" és només el prefix - fil no està tancat - encara es pot escriure i dir que aquesta qüestió no s'ha corregit encara. Ho sento si et sents incòmode per això.

Aproximadament no traduït vBSEO anuncis. Tinc problema amb trobar-lo en el vostre fòrum. pots complaure donar-me URL a pàgina en els quals existeixen tal comentari (no traduït u) i citar-me text d'original exacte d'aquest comentari. Tens traçat diferent i en pàgina major per a mi el mira que tots són traduïts, així que per favor apuntar-me direcció dreta

Pàgina 1 de 3 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •