Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 11

Tema: Codi estrany

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Default Codi estrany

Vaig trobar això a l'arxiu vbet_functions_hooks:

PHP Code:
    if (THIS_SCRIPT == 'index' && !isset($_REQUEST['language'])) {
    $vbulletin->templatecache['footer'] .= '
    <span style=\'visibility: hidden;\'>aminiwerting</span>'
    ;

Què és això bo? Tot el que fa és afegir un salt de línia addicional per sota del seu fòrum.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Possiblement la majoria d'això és efecte secundari d'algunes de les nostres proves internes (potser per l'enllaç de crèdit - molt difícil de dir ara ), Que en lloc de ser eliminat pel codificador s'oculta només en els estils.

Si us plau, només d'eliminar - com va escriure - no fa res

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Això és exactament el que vaig fer

Per cert, bon treball en l'última versió, sembla que fins i tot en les hores punta amb una memòria cau de 3 Gb el rendiment és genial! La meva càrrega del servidor no va més enllà 3.0 ja! (Que amb 1200 en línia el 8 de Nehalem central!)

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per moman View Post
    Això és exactament el que vaig fer

Per cert, bon treball en l'última versió, sembla que fins i tot en les hores punta amb una memòria cau de 3 Gb el rendiment és genial! La meva càrrega del servidor no va més enllà 3.0 ja! (Que amb 1200 en línia el 8 de Nehalem central!)
    És realment grandiós saber que els nostres clients estan satisfets del nostre producte Encara tenim plans d'optimització (com la memòria cau d'arxius de memòria cau i suport motor), però primer cal posar en pràctica algunes de les sol.licituds característiques dels nostres usuaris

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

FYI aquest codi encara és present en l'apartat 3.3.3.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

LOL Vaig tancar tema com en el cas de solució de problemes, així que el menys important en la producció. Ho estic obrint ara per gestionar adequadament la propera vegada.

Si us plau, només cal retirar com l'última vegada. Ho sento pels problemes de

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    11

Podria vostè si us plau digui com treure això de la meva versió 3.33 BF?? També li va enviar un pm

<span style='visibility: hidden;'> aminiwerting </ span>

No importa el vaig trobar
    Durar editat per chick; 12-05-10 A 20:49.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

OK - tenim la solució per això. Que s'inclouran en la propera versió. Segons les notes d'aquesta part del codi és molt útil per a nosaltres per a fins de diagnòstic (de vegades ajuda en cas de problemes per saber què és el plantilles o no). Així que el codi es mantindrà, però s'han canviat d'estil (a: display: none;) I no tindrà absolutament cap impacte en el disseny

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Heu de fer que el codi totalment invisible per l'usuari final per al SEO i els propòsits d'estalvi d'ample de banda. Una cosa al llarg de la línia d'un compte de xecs PHP condicional d'una variable de depuració mundial seria molt més professional.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sí, però sovint problemes quan se'ns deixa al servidor del client. No tothom vol compartir dades d'accés - tot està resolt 10 vegades més després, i així successivament.

Tingueu en compte que la solució real no afectarà al seu SEO en tot - aquesta petita cosa que només s'aplica a la pàgina principal del fòrum. I com es descriu ja han ajudat en diverses ocasions amb els clients que no els dissenys estàndard i alguns problemes.

Encara es pensa en alguna altra solució que ens ajudi en temes de diagnòstic dels nostres usuaris, sense necessitat de demanar les dades d'accés. Si vostè té alguna pista amb gust la hi consideri

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •