Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 13

Tema: com fer que tots els missatges traduïts i el fil al mapa

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    116

Default com fer que tots els missatges traduïts i el fil al mapa

ajuda per fer un codi més
    aquest és el meu codi agregat

/ / Codi addicional
    $ Alanguages = array ('a', 'm', 'ar', 'zh-CN ");
    if ($ arxiu) {
    $ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
    $ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ arxiu);
    foreach ($ alanguages com $ idioma) {
    $ Vbseo_stat ['t']++;
    $ Enchancedthreadurl = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost). $ Idioma ."/". substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost);
    vbseo_add_url ($ enchancedthreadurl, abans $, $ threadrow ['lastpost'], $ freqüència);
    }
    }
    / / Fi de codi addicional

meus estadístiques per sota de
    Temes
    89,236
    Missatges
    114,407
    Membres
    1,877
    mapa web per defecte de crear url 2xx.xxx
    però amb cinc idiomes de la seva única creació de 457.160 url

de llocs de treball només si tots ells traduïts i crear url al mapa
    seu voltant 560.000 url

Quina és incorrecte amb el meu codi
    si us plau m'ajudi a
    gràcies

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

El nostre codi d'integració simplement només afegeix les URL de les discussions traduït. I per defecte només a la primera pàgina del fil. Es descriu com canviar el codi perquè també altres pàgines de fil, si vostè ho desitja.

Pàgines de membres no són rellevants i aconsellem fins i tot bloquejar aquestes pàgines per robots.txt

Si vostè desitja tenir en el seu mapa també enllaços als missatges traduïts, si us plau, solució d'ús a continuació:
    1. Obrir el fitxer / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php
    2. Trobar el codi:
    PHP Code:
    $vbseo_stat['p'] += vbseo_add_2urls
    3. Posar a la vista:
    PHP Code:
    //additional code

$currenturl vbseo_url_post($threadrow$postrow$pcount);
      foreach(
    $alanguages as $language) {
        ++
    $vbseo_stat['p'];

$enchancedurl substr($currenturl,0,$strlenhost). $language."/".substr($currenturl,$strlenhost);

vbseo_add_url($enchancedurl$prior2$postrow['dateline'], $vboptions['vbseo_sm_freq_p']);
      }
    //end additional code 
    Durar editat per vBET; 04-04-10 A 13:14. Raó: confirmat de treball

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    116

de treball
    gràcies gràcies gràcies
    thankssssssss ******************************

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

"1. Obrir Fitxer / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php"

No puc trobar aquest ..

És que en l'administrador d'estil?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per hotslot View Post
    "1. Obrir Fitxer / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php"

No puc trobar aquest ..

És que en l'administrador d'estil?
    Té Sitemap Generator instal.lat al fòrum?

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

No tinc ni idea?

Pots si us plau torni a entrar a la meva secció d'administració i control? He notat que tenen algun tipus de "problema" de mapa quan es doni inici de sessió però, l'ús del lloc vBSEO correcta?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No tinc ni idea?

Pots si us plau torni a entrar a la meva secció d'administració i control? He notat que tenen algun tipus de "problema" de mapa quan es doni inici de sessió però, l'ús del lloc vBSEO correcta?
    Per tal de comprovar en la seva secció d'administració. A més, si el tens instal.lat llavors vostè ha de buscar / Vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php al directori del fòrum.

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

De vegades és més fàcil que fer / xou després de dir el que cal fer. No tinc idea del que estic molt confús quan es tracta d'aquestes coses. Sé, però, que he comprat dues llicències d'aquí i no sembla que val la pena qualsevol valor, excepte per al mal de cap i els errors de google. Aquest és un programari que no s'ha de comprar a menys que vostè sap com editar les llicències i els codis i dotar-los a treballar. Crec que VBET és de 2 anys de ser un programa veritablement legítim llest per funcionar, llavors potser s'ha de posar per sale.I fins i tot va pagar per instilación com jo no sé res d'aquestes coses. Realment necessito que algú VBET passar els 2 minuts per mirar al meu correu-e i aconseguir que tot funcioni com ha de ser. Tinc fe en coses VBET només necessiten configurar en el qual treballa realment bé.
    Durar editat per hotslot; 25-04-10 A 21:15.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

De vegades és més fàcil que fer / xou després de dir el que cal fer. No tinc idea del que estic molt confús quan es tracta d'aquestes coses. Sé, però, que he comprat dues llicències d'aquí i no sembla que val la pena qualsevol valor, excepte per al mal de cap i els errors de google. Aquest és un programari que no s'ha de comprar a menys que vostè sap com editar les llicències i els codis i dotar-los a treballar. Crec que VBET és de 2 anys de ser un programa veritablement legítim llest per funcionar, llavors potser s'ha de posar per sale.I fins i tot va pagar per instilación com jo no sé res d'aquestes coses. Realment necessito que algú VBET passar els 2 minuts per mirar al meu correu-e i aconseguir que tot funcioni com ha de ser. Tinc fe en coses VBET només necessiten configurar en el qual treballa realment bé.
    Tingueu en compte que VBET és molt lleuger i la seva instal.lació és trivial. No hi ha cap edició d'arxius en tot per instal lar VBET.

Integració amb diferents plugins depèn de les possibilitats de connectors. Si qualsevol edició de la integració és necessària només significa que plug-in que s'integra és feble en el punt de suport a funcionalitats addicionals. Vostè pot escriure a l'equip de Matías si vostè pensa que ells van fer de productes amb possibilitats d'integració feble (no en tots els ganxos) i volen que els facin sobre com millorar-la. Nosaltres només som responsables del nostre codi i donar solucions per a la integració amb els que no pensar-hi. No podem dir de l'equip Matías als canvis realitzats i fer el seu producte obert a funcionalitats addicionals (de fet ho hem fet - que no volen que el seu producte obert a noves funcionalitats).

Tornant al tema - ¿Quin és el problema? Vostè està dient que el nostre personal l'ajudarà a aconseguir les coses funcionin com han de, ser, però mai va dir el que no s'està executant correctament. Tal com jo entenc la seva volgut trobar l'arxiu a causa d'algun tipus de problema amb el generador. Llavors, quin és el problema?
    Durar editat per vBET; 25-04-10 A 21:30.

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

Gràcies per la resposta. Simplement vull que tots els missatges traduïts i les discussions al mapa, i si és possible, això s'ha de fer durant la instal.lació o el clic d'un botó d'opció a la secció d'administració, així no has de editar res. És vostè recomanar una orientació geogràfica de les eines per a administradors web per a cada idioma? També vostè es recomana afegir un feed RSS / Mapa del lloc per a cada idioma a les eines per a administradors web?

És per això que li faltava l'ajuda de tots els missatges traduïts que s'afegiran al mapa web perquè això no pot ser un problema.

Salutacions cordials
    Durar editat per hotslot; 25-04-10 A 21:55.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •