Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 13 de 13

Tema: com fer que tots els missatges traduïts i el fil al mapa

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per hotslot View Post
    Gràcies per la resposta. Simplement vull que tots els missatges traduïts i les discussions al mapa, i si és possible, això s'ha de fer durant la instal.lació o el clic d'un botó d'opció a la secció d'administració, així no has de editar res. És vostè recomanar una orientació geogràfica de les eines per a administradors web per a cada idioma? També vostè es recomana afegir un feed RSS / Mapa del lloc per a cada idioma a les eines per a administradors web?

És per això que li faltava l'ajuda de tots els missatges traduïts que s'afegiran al mapa web perquè això no pot ser un problema.

Salutacions cordials
    Però vostè té mapa integrat - que es va fer a la instal - el que és el problema? Alguna cosa no està funcionant? ... Vostè fins i tot veure què funciona i què va veure el nombre d'URL millorat dràsticament? Si hi ha un problema - si us plau indiqueu el que està malament.

Sobre l'orientació geogràfica - Jo no sabia que aquesta possibilitat és apuntar un domini a diversos llocs d'acord amb la màscara d'URL. Estàs segur que el webmaster eines recolza una cosa així?

I es genera un mapa amb enllaços a totes les pàgines traduïdes juntament amb els enllaços originals. Així que et quedes amb les eines per a administradors web actual configuració del mapa de Google i ho aconseguirà.

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

Quote Iniciat per vBET View Post
    Però vostè té mapa integrat - que es va fer a la instal - el que és el problema? Alguna cosa no està funcionant? ... Vostè fins i tot veure què funciona i què va veure el nombre d'URL millorat dràsticament? Si hi ha un problema - si us plau indiqueu el que està malament.

Sobre l'orientació geogràfica - Jo no sabia que aquesta possibilitat és apuntar un domini a diversos llocs d'acord amb la màscara d'URL. Estàs segur que el webmaster eines recolza una cosa així?
    Sí que ho fan, vaig fer una investigació extensa i ho fan. Actualment tinc diverses establir d'aquesta manera però estic temptejant el terreny abans de canviar a tots.
    Durar editat per vBET; 25-04-10 A 22:34. Raó: BBCode pressupost corregit

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per hotslot View Post
    Sí que ho fan, vaig fer una investigació extensa i ho fan. Actualment tinc diverses establir d'aquesta manera però estic temptejant el terreny abans de canviar a tots.
    Acceptar. Realment prefereixo no donar consells sobre alguna cosa que jo no ho sé. I m'acabo d'assabentar que vostè és capaç de llocs cet diversos a un mateix domini d'acord amb les màscares d'URL.
    Si us plau, podria escriure per a altres usuaris de com fer que - crec que podria ser gracefull de bon article sobre això (encara que curt).

Així que a aquest moment només puc dir que Google maneja molt bé llengües de pàgines - especialment que vBET apropiadament està canviant codi de llengua de la pàgina en sortida d'HTML. Així que no hauria de ser necessitat i no veig com el podria millorar qualsevol cosa. Encara - pot no consell t'en aquesta àrea. Trist
    Durar editat per vBET; 25-04-10 A 22:52. Raó: error tipogràfic

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •