Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 11 a 13 de 13

Tema: com fer que tots els missatges traduïts i el fil al mapa

Vista rosca

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per hotslot View Post
    Sí que ho fan, vaig fer una investigació extensa i ho fan. Actualment tinc diverses establir d'aquesta manera però estic temptejant el terreny abans de canviar a tots.
    Acceptar. Realment prefereixo no donar consells sobre alguna cosa que jo no ho sé. I m'acabo d'assabentar que vostè és capaç de llocs cet diversos a un mateix domini d'acord amb les màscares d'URL.
    Si us plau, podria escriure per a altres usuaris de com fer que - crec que podria ser gracefull de bon article sobre això (encara que curt).

Així que a aquest moment només puc dir que Google maneja molt bé llengües de pàgines - especialment que vBET apropiadament està canviant codi de llengua de la pàgina en sortida d'HTML. Així que no hauria de ser necessitat i no veig com el podria millorar qualsevol cosa. Encara - pot no consell t'en aquesta àrea. Trist
    Durar editat per vBET; 25-04-10 A 22:52. Raó: error tipogràfic

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •