Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 15

Tema: Més problemes de càrrega

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

Default Més problemes de càrrega

Ok, així que he fet un munt de proves.

Durant un període de 24 hores de la meva càrrega augmenta constantment en el 30,00 's

A reiniciar el servidor que fixa per a un altre 24 hores.

Si puc desactivar el mod i no tenir aquest problema.

No digui que amb el mod amb discapacitat que hi ha menys trànsit, com això no és cert, Google segueix enviant el mateix trànsit amb mod amb discapacitat d'acord amb les estadístiques de la meva.

Si us plau expliqui, la càrrega es em torna boja.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Sona com els robots estan colpejant a les pàgines traduïdes al Ministeri de Defensa està encès. Vostè ha de mirar en l'optimització de apatxe o aconseguir un servidor amb més potència de la CPU. Està executant vboptimise o qualsevol tipus de mecanisme de memòria cau, com memcached?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

El fet és el meu fòrum rep 30,000 uniques un dia, si i desactivar el mod gotes de càrrega instantàniament, i bots i els usuaris són pàgines d'espectacle quiet així que és poder de servidor exigent quiet, és senzillament que mostrant les pàgines traduïdes utilitzen 10x els recursos que nivell vb pàgines des de la base de dades normal. És codi escrit malament, i necessitats de ser fixes! L'altre mods mai va fer això, just vbet, gruar i mai canviat damunt, però tornar és massa tard ara.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Realment sona com si estigués corrent en un servidor de poca potència. Estic en una màquina de 8 nuclis Nehalem (pel que estem buscant als 8 nuclis virtuals més a causa de la HT, per a un total de 16). També he optimitzat àmpliament aquesta màquina utilitzant les meves pròpies tècniques, així com indicadors de la gent de vbulletin.com.

VBET augmenta la meva càrrega de 2,5 a 3,0-3,5, depenent del nombre d'usuaris, i això, òbviament creix en funció de la grandària de memòria cau. No obstant això, no crec que això està molt malament en absolut, ja que el meu rang d'usuaris simultanis d'un relativament alt de 800 a un 1200 encara més alt.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola Per descomptat que la traducció ha de tenir alguns recursos - no hi ha màgia. Traduir significa tenir la pàgina de resultats de sortida i el canvi. Com que la traducció sempre tindrà més d'una pàgina normal.

Jo entenc que no estan molt contents de tenir més la càrrega del servidor i tingueu en compte que s'està duent VBET recursos NOMÉS per a la traducció. Per a les pàgines normals, afegeix banderes només. Així que tota aquesta càrrega addicional prové de trànsit a les pàgines traduïdes. A mesura que escrivia el trànsit no va caure immediatament després de desactivar VBET (si el tens una estona i després va a disminuir després de desactivar - confia en mi) i la càrrega del servidor és més baixa - és obvi - els robots segueixen sent rastreig de les URL de pàgines traduïdes, els usuaris segueixen trobant en els enllaços de Google per les seves pàgines traduïdes. Així que vostè encara té el trànsit mateix, però ara en els enllaços traduït no és més que duplica el contingut - pàgina normal que no es tradueix. Si vostè vol quedar-se amb VBET discapacitats és molt recomanable afegir la regla a l'arxiu. Htaccess de redirigir totes les pàgines traduïdes a la normalitat, en cas contrari pot perdre la seva SEO per contingut duplicat.

Per favor nota allò ja hem planejat recolzar d'altres sistemes de memòria cau i els nostres algoritmes de traducció són instantàniament optimitzat. I.e. just vam descobrir com dràsticament redueix actuació de PHP quan treballar en les sèries grans i nosaltres van modificar el nostre algoritme. És ja soltat dins vBET 4.2.0 amb opcions de configuració addicional. I mourem tot milloraments també a vBET 3.x quins són quiets va recolzar

Entenc que en la seva opinió, el nostre codi és feble. No sé del que estan basant els seus expectatives. Tenim més ràpid mod de traducció per VB - no hi ha res que el que funciona millor. Traducció es portarà a alguns dels recursos i la nostra manera de presa és menys que qualsevol altre. Vostè pot veure com VBET ràpid pot treballar en molts fòrums. Si vostè té problemes en el seu servidor, a continuació, si us plau consideri els canvis de configuració o l'addició de recursos del servidor. No posarà 20 litres d'aigua en 10 litres cub.

El nostre enginya és: "tenim parcel·la a canvi". I és per això que estem experimentant, canviant algoritmes, anàlisi de perfils i gasta parcel·la del temps que busca solucions quin requerirà menys recursos. Encara sabem no mod quin podria ser qualsevol competició a vBET i hi ha alguns altra traducció mods. Vam fer la parcel·la d'algoritme canvia quin hem de trow fora perquè no van ajudar, durant aquest procés també vam descobrir molts milloraments. Pots tenir la vostra impressió basar en els vostres assumptes de servidor, però per favor considera tens qualsevol solució millor? El que podries donar una pista que potser vBET no és la solució incorrecta de llavors ençà està treballant en milers de fòrums, potser just estàs tastant per posar 20 liters d'aigua a 10 liters galleda. Encara - tenim parcel·la a canvi i gran TODO llista en secció d'optimització (sobre 70% per experimentar ajudarà o no) I que estigui 100% correcte - ho podem fer millor, i ens ho estem fent tot el temps Només ha d'esperar fins que es mouen totes les millores que hem fet durant l'execució de vBET4.x

Si pot donar algunes pistes - comprovar com es pot optimitzar vBET: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Especialment útil desactivar el bloqueig d'algunes llengües i pàgines irrellevants per robots.txt

Quin és el temps de resposta per a pàgines traduïdes? Quin és el seu ús de la CPU? Quin és el seu ús de la memòria? Si és acceptable, llavors no tens res de què preocupar-se. Sovint la gent té por en augmentar la càrrega del servidor i fins i tot no saben què és el que significa. Càrrega de 10 vegades més servidors es NO significa 10 temps de recursos més utilitzats. Només significa que les discussions més estan esperant a la cua, el que és perfectament normal, des d'ara mateix el seu fils s'han d'esperar resposta de Google si alguna traducció no és cached encara. Tan fil està esperant resposta de Google i NO CPU gens pren durant aquest temps. A causa que la càrrega del servidor serà més gran fins i tot si vBET podria prendre sense recursos en absolut (el que per descomptat no és possible).

Sobre bloquejar el seu servidor - que és, òbviament, el problema del servidor. Això ocorre de forma periòdica. Vaig tenir problema similar al meu servidor. Va ser causada per algun error d'Apache per a un fil Apache va anar creixent i creixent amb l'ús de la memòria fins que la memòria es va consumir ans servidor de memòria cau. Només un fil que es comporta com - altres temes Apache va ser normal. He jugat amb la configuració d'Apache i problema es resol. Crec que Apache només hi havia alguna fuga de memòria - com recordo que posi un valor més baix de les sol licituds que es poden mantenir per un fil. També hi va haver altres canvis. Li suggereixo que revisi el seu ús de la memòria i el monitor que des de fa algun temps. També pot ser útil per a comprovar la quantitat mitjana de memòria utilitzada per un fil d'Apache, va fer alguns càlculs i establir el valor apropiat de fils de màxima per Apache.

Si vostè té alguna pregunta més, si us plau pregunteu
    Durar editat per vBET; 17-03-10 A 00:53.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hey - Només va ser en el fòrum que es tradueix ultra ràpida ... Així que el que estan dient i per què l'actitud tan enutjada per VBET, quan vostè té super servei de traducció ràpid? ...

Si us plau, consideri la qual cosa significa que la càrrega del servidor. La comprensió del seu significat pot ser molt útil per comprendre el que succeeix en el servidor i com pot estar relacionat amb els fils que estan esperant a la cua, no perquè no tenen recursos, però estan a l'espera de la resposta d'un altre servidor (Google en aquest cas).

Al meu entendre té súper traduccions ràpides i no tens res de què preocupar

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

He estat les obres de construcció de 10 anys, sóc plenament conscient de càrrega 10 vegades no vol dir que els recursos 10 vegades, deixa de tractar-me com un idiota i em dóna de menjar escombraries. Les dades freds són d'aquest mod el mod gratuït vs altres la càrrega és mega. I en les hores punta del meu lloc ara és lent i no respon. Sí, les pàgines de traduir ràpidament fora d'hores punta, però a un cost d'un servidor lent al final del dia. Jo tinc un quad core, la incursió de 15K SAS de servidor, que està optimitzat molt bé, l'executa 0,50 durant tot el dia abans d'això amb gran trànsit. És el codi VBET que afegeix la càrrega i fa que el servidor lent en les hores punta, és un fet, no és l'augment del trànsit, que he tingut el mateix trànsit i contra els robots d'abans i el servidor enfrontat bé, és el producte de la traducció. Període. Afanya't i arreglar-ho, jo realment no vull pagar altres 300 £ per mes per a una actualització del servidor només per executar un MOD lol.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Quants idiomes s'ha activat? Nombre de missatges que tens? Té Matías i el generador de mapa instal lat? Com bots estan colpejant el lloc d'un dia?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

Hola!

32 idiomes habilitats.

100.000 llocs de treball.

Matías i mapa instal.lat.

mapa del plug-in diu 1000.000 pàgines rastrejades al dia.

El fet és que si puc desactivar el mod i reiniciar el servidor, bot i els usuaris segueixen pegant al meu servidor de la mateixa que abans, les mateixes pàgines estan encara en en l'índex de Google i el que em surt el mateix trànsit habilitat o no.

L'única diferència és que amb el Ministeri de Defensa les persones amb discapacitat i contra els robots dels cercadors google obtenir la pàgina en anglès, per la qual cosa, el trànsit és idèntic, l'única diferència és que no estem veient una pàgina traduïda, evitant així els problemes de base de dades de mods.

És clar com el dia per a mi aquest mod ha estat posat en llibertat sense les proves adequades i, evidentment, el propietari no està interessat en abordar els problemes.

No

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

Michael, t'equivoques, aquesta càrrega no és causat per un augment en el trànsit, que és causada per la lectura i l'escriptura traduccions de mysql.

Si l'equip de vBulletin pot llegir i escriure en mysql amb baixa càrrega per què no puc vostè?

Pobres codi del meu amic.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •