Vaig començar per afegir <enllaç rel="alternar" hreflang="lang_codi" href="url_de_pàgina" /> tags a les meves pàgines en VB 4.5 però necessito aconseguir el traduït url, on és aquest strored en la base de dades?
Gràcies
Chris
Vaig començar per afegir <enllaç rel="alternar" hreflang="lang_codi" href="url_de_pàgina" /> tags a les meves pàgines en VB 4.5 però necessito aconseguir el traduït url, on és aquest strored en la base de dades?
Gràcies
Chris
OK que Treballa damunt traient DBSEO i utilitzant default elements, mal de cap massiu i tenint assumptes ara on canviant lang està fent-lo després que el /directori/ de fòrum i tnhat no és que el vaig tenir antigament.
Convertint en un desordre
Deixat em reunir algun info per un dia abans que tu respond mentre mantinc fer els canvis en la meva prova instal·len..
Traduccions per URLs és emmagatzemat mentre qualsevol altres traduccions en vBET cache taules. El trobaràs fàcil, perquè aquells estan utilitzant prefix. Però no necessites per anar allà. Quan el vostre URLs canviarà vBET només traduirà text nou i emmagatzemar-lo dins cache.