hmm Vaig pensar dragonbyte era l'opció única després de vbseo. Deixat m'investigar traient tot junt
hmm Vaig pensar dragonbyte era l'opció única després de vbseo. Deixat m'investigar traient tot junt
Ràpid Q.. Mirant al construït dins versió en vb 4.5 i si fa o no fa pot mantenir tot urls mentre són, però el seu no afegint .html Per default i veig el vostre url gere està afegint .html Qualsevol ajuda dins que seria gran mentre apareix allò no una opció dins la secció d'URL amistosa.
Q2 - sóc encara lligat a les funcions de VBSEO amb VBET, no recordo si hi hi havia un mod/enquadrament per UTILITZAR VBSEO amb VBET que no puc localitzar per impossibilitar també.
Hope de netejar això tot amunt i aconseguir treballant correctament aquí aviat! gràcies
En aquest fòrum encara tenim vBSEO. Estem utilitzant nadiu vBulletin SEO en el nostre fòrum de prova i allà no hem afegit .html
Dins internet pots trobar articles sobre emotiu de vBSEO a nadiu vBulletin SEO. Un d'aquells: Https://www.vbulletin.com/forum/foru...I-fixant-url
Això un no és perfeccionar - suggereixi 301 redirigeix a URL vell, però després d'allò vBulletin s'hauria d'utilitzar un altre 301 redirigeix al seu URL de SEO nou. Això no és perfeccionar per actuació (1 addicional redirigir), però això passarà només pels qui van venir d'URL vell d'alguns enllaços o de indexed pàgines. Amb temps Google reindex l'i si 301 és utilitzat l'hauria de ser sense fer mal al vostre SEO (Google només sabrà que la pàgina té URL nou). Pots buscar altres articles, potser trobaràs com per redirigir directament a URL nou. De tota manera - això és un de solucions.
Configuració de vBulletin funcionalitat i altre mods és fora del nostre abast. Ajudarem tu amb vBET configuració. Pots preguntar vBulletin equip sobre configuració de SEO natiu, des d'aquest és la seva funcionalitat i ells el saben més.
Així que el vostre no temorós del VBSE emet wioth seguretat? Tinc una llicència plena de VBSEO encara no segur si i DL de llauna el codi anymore tanmateix,.
Seria gel a re-directe tot urls a nou uns tan amistós urls penso, una mica temorós del moviment de massa tanmateix
Nosaltres no tingut qualssevol assumptes de seguretat amb vBSEO i no som conscients de tal.
Si canvies el vostre SEO t'enllaça hauria de fer redirection. Altrament tu solt el vostre trànsit d'enllaços exteriors (quin assenyala a no existint URLs) i tu solt en motors de cerca que veuran que tot ja indexed el contingut desapareix. Pàgines sota nou URLs serà indexed com contingut nou en comptes de just ser reindexed sota URL nou. Allò és per què nosaltres té 301 redirection - no només per redirigir, però també per dir que el contingut vell va canviar #permanentment la seva adreça. Això és un raonar per què no volem canviar el nostre motor de SEO, però si tu ja ell, hauries de cuidar sobre redirection de vell URLs a nou uns.
Jo dont el vol canviar lol, però haig de apperently. VBSEO té 2 proeses importants i és per això que van tancar avall. Vaig ser copejat amb un bastant dur on tot google el trànsit era re-va dirigir.
Gràcies Per informació. En la meva opinió raó important de tancar vBSEO és que la funcionalitat és ja inclòs en vBulletin de llavors ençà 4.0, així que les persones paren comprar vBSEO. Hi hi havia cap sentit per gastar uns altres dòlars per alguna cosa què ja aconseguies. Altrament vBSEO equip només actualització de marca i aconseguir lliurat de proeses. Però això és només la meva opinió.
A aquest moment marcaré aquest fil mentre solucionat, de llavors ençà descobrim que hi ha res malament amb vBET en aquesta àrea, només utilitzes no motor de SEO suportat. Pots utilitzar natiu vBulletin motor de SEO amb vBET sense qualsevol addicional plugins per ell. Dins cas si esculls fer-lo i encara tenir assumptes, si us plau escriure aquí o fil nou obert.
VBSEO va tancar les seves portes quan l'impacte de proesa, no hi ha cap actualització! Estic mirant per treure tot junt i anar amb el vb construït dins però necessitat d'agafar-lo lenta