AIXÍ QUE jo upgraded el vbet per afegir IBM i principalment l'enllaç rel="alterna" hreflang codi per va traduir les pàgines però això no està apareixent després del upgrade. Vaig eliminar el cloudlflare cache per ser segur no va ser dins allà.
AIXÍ QUE jo upgraded el vbet per afegir IBM i principalment l'enllaç rel="alterna" hreflang codi per va traduir les pàgines però això no està apareixent després del upgrade. Vaig eliminar el cloudlflare cache per ser segur no va ser dins allà.
ping - No segur si i va perdre somhing, re-habilita en enquadraments i encara cap valor
Hola, trist però no sóc segur entenc l'assumpte. Vas fer vBET l'actualització i tu volen traducció d'IBM de l'ús. Assumeixo que vas crear compte d'IBM i posar enquadraments correctes dins Admin CP > vBET > Translation Providers per "IBM Watson FREE/Commercial Translation API key" i "IBM Watson FREE/Commercial Translation API URL". Si vas fer tan i meravella traducció d'IBM és realment laborable, pots comprovar ell per uploading en el vostre arxiu de fòrum de vBET paquet (do-not-upload\tools\providers-tests\test_ibmwatson.php) I comprovant estat de traducció en el vostre bower (posa URL del vostre fòrum amb /test_ibmwatson.php). Allò és com tu pot fer segur que traducció d'IBM està treballant per tu si això és l'assumpte.
També vas escriure sobre "rel="alterna" hreflang" - i no entengui què és que assumpte aquí. Què signifiques per hreflang? Quin sobre el rel="alterna"? Quin enquadrament exactament t'és escrivint sobre (si us plau escriure camí ple)? On suposi per aparèixer i per què? Trist - no estic agafant-lo. Podria si us plau expliques més.
Durar editat per vBET; 09-03-19 A 21:40.
Trist, vaig voler la IBM watson, (quiet aconseguint clau mentre el confonent mentre pot ser) -- Cap assumpte allà amb vbet
Assumpte real, jo l'actualització mentre necessito el rel="alterna" hreflang" meta tags va afegir al va traduir pàgines, i que no està apareixent fins i tot encara que el tinc habilitat en enquadraments--
Code:Adds "alteranate" tags on the page. "Alternate" tags helps Google serve the correct language or regional URL (more information). Enabling this option will have a negative impact on performance (time overhead of adding tags and sending more data to users).
Entenc l'assumpte ara. Si us plau nota "que alterna" és afegit només pels convidats i ell és visibles únic en HTML (no dins navegador), perquè és per crawlers no de veritat usuaris.
També treballa només per traduït URLs i no estàs utilitzant qualsevol optimització de SEO per URLs (tens tal inclòs en vBulletin des de vBulletin 4, necessitat justa per configurar vBulletin i llavors també configurar vBET per reconèixer-lo i traduir URLs). Si tu ell i encara tenir assumpte amb "alternar" si us plau deixat ens saber, l'investigarem.
ahh ok i No va comprovar sense ser logged dins.
Veiwing Font de Https://www.allfreechips.com/de/
Sense ser logged dins no veig el tag?
Quan l'opció és habilitada codi d'HTML addicional hauria de ser afegit per convidats:
Això hauria de ser afegit per cada URL ja has traduït en el vostre cache per pàgina real. Així que per fer-lo woks, necessites també amistós URLs (només llavors URLs és traduït). Mentre et veig ja tenir-lo va girar damunt, però tens alguns assumptes de configuració amb el vostre amistós URLs - damunt pàgina de fòrum tens maco amistós URLs, però després que clicking l'ets redirigit a no URL amistós (amb showthread.php). L'hauries de corregir dins la vostra configuració.Code:<link rel='alternate' hreflang='...
També l'alternar "" és afegit només quan convidat cache és utilitzat. No és descrit dins descripció de paràmetre per mantenir-lo més fàcil d'entendre, però és fet dins propòsit - per raons d'actuació (cached la pàgina és barata d'obtenir, però si convidat cache és fora, llavors aconseguint cada cop tot traduït URLs per la pàgina mateixa seria massa cara per fòrums que tenen tot 53 llengües damunt).
Durar editat per vBET; 11-03-19 A 21:36.
Veig això showthread únic passa quan el vostre no en english , és això un vbet enquadrament im desaparegut?
Passa en el vostre fòrum quan ets en anglès també. Va per enllaçar per algun fil en el vostre fòrum i veure que ets redirigit. Pàgina traduïda damunt veig els vostres enllaços són amb showthread.php De començar, però en pàgina anglesa aquells esdevingut showthread.php Quan et clic ell (ets redirigit). Així que això és l'assumpte principal aquí - si el vostre vBulletin reconeix showthread.php Tan apropiat URLs (redirigeix allà), probablement això és la raó per què damunt va traduir pàgines tens de començar showthread.php URLs (vBET Canvis URLs per afegir llengua allà i apareix que aconsegueix tal URLs de vBulletin - això és manera única per nosaltres - canviar què aconseguim).
Si vols ser segur que no és vBET assumpte, pots temporally impossibilitar plugin per Admin CP i veure què passa. Pots també temporally impossibilita .htaccess Regles per vBET.
vBET Enquadrament per SEO URLs és dins Admin CP > vBET > Main > Link Type.
Més info sobre vBET configuració i vBulletin configuració trobaràs en readme.html Arxiu de vBET paquet (hi ha alguns consells sobre enllaços de SEO).
També marca segur, que estàs utilitzant motor de SEO suportat. vBET Suports vBSEO (solució vella) i vBulletin enllaços de SEO natiu.
Durar editat per vBET; 13-03-19 A 09:18.